Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #192 üzenetére

    Biztos úgy van. Azt nem tudom, hogy melyik patchtől kezdve, de a játék a GeometryFX csomag egy újabb optimalizálását használja, ami préselésnél readlane, ballot és mbcnt függvényeket használ. Egyedül az ordered count nincs átmentve az Xbox One shaderek közül, mert az AGS4.0 ezt a függvényt még nem kínálta fel PC-n.

    A számokra pedig annyit, hogy nem tudtam, hogy tipikus, hogy a Fury X verje FHD-ben és WQHD-ben az 1070-et. De nyilván akkor nem engem igazolnak a számok. A 480 eredményt sem látom elmaradva. Kb. 10%-kal gyorsabb az 1060-nál. Az 580-hoz képest a különbség az jó +150 MHz átlagos előny eredménye. A Sapphire hardvere úgy van tervezve, hogy szinte sosem lassul be a PowerTune órajelről. A 480-ról és úgy átlagban a 480-akról ez egyáltalán nem mondható el.

    (#191) gbors: Persze ezzel nincs is gond. Csak számításba kell venni az elemzéseknél, hogy más shadert futtatnak a GCN-es Radeonok. Másképp aligha tudná magabiztosan verni a Fury X az 1070-et. Ellenben gyorsabb shadert kap, így innen már egyszerűbb jobban teljesíteni. Ez viszont a Radeon GeForce elemzéseket torzítja, mert az AGS 4.0 nem tiltható le a játékban, tehát nem tudunk olyan mérést kérni, ahol a Radeon és a GeForce is ugyanazt a kódot futtatja. Más játékban ugye ez kb. még megoldható, mert visszateszünk egy AGS4.0 nélküli meghajtót, de a BF1 rögtön sikítani fog, hogy ez nem jó, és kell neki az új driver.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák