Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz Crytek #44 üzenetére

    Teljesen egyetértek, bár én csak DX9-el indulva hallom, így csak másodhegedűs lennék veled a toplistán. :D

    Az én kedvencem a tessellation unit. Annak idején többek közt azért is "kellett" Radeon-t vennem, mert már volt hardware-es tesszellátora, ami majd jól jöhet a következő DX-el. Aztán mire jött egy olyan DirectX, aminek a része lett az eljárás, akkor egyrészt az addigra már lecserélt régebbi Radeon-onom azzal a DX féle megoldással nem is volt kompatibilis, az időközben beszerzett frissebb Radeon-om pedig talán csak egyetlen játékot látott életében, ami használhatta volna a funkciót, de részben teljesítmény, részben esztétikai okokból le kellett tiltanom (nem lehetett külön ki-be kapcsolni csak a tessellation-t, hanem High-ról Very High-ra bökve egy opciót ez is aktiválódott, de úgy közel sem volt 60fps és tessellation mellett bokáig belesüllyedt az emberek cipője a padlóba, így nem volt nehéz lemondani róla, a szebb árnyékolást jobban hiányoltam), szóval egy harmadik Radeon-t is kellett volna vennem, ha tetszik a tessellation (de nem is tetszett az engem érintő játékban).

    Bár talán azóta játszottam már valamennyit olyan játékkal, ami számomra észrevétlen módon használt tessellation-t is (most is HD5850 van a gépben és nem játszok semmi újjal, de egy-két hónapig volt benne 290X és kipróbáltam pár friss játékot több-kevesebb időre), de azóta szerintem már a frissebb Geforce-ok is tudnak legalább úgy tesszellálni, mint egy Radeon HD6, tehát ez mostanra ilyen szempontból gyakorlatilag már mindegy.

    A másik emlékezetes dolog pedig természetesen, hogy a Half-Life 2 miatt kellett Radeon-t venni, de még legalább egy, ha nem két VGA generáció lefutott, mire megjelent végre a játék (és még akkor sem használta annyira durván a DX9-et, mint korábban ígérgették, pl. a HDR is teljesen kimaradt, csak az Episode 1-be került be a Lost Coast techdemó után).

    A jelenlegi pedig nyilván a Mantle és DX12.

  • 7time

    senior tag

    válasz Crytek #44 üzenetére

    Nem igazan értelek, az eddigi DX -ek a látványvilágra mentek jórészt de a dx12 kimondottan az alacsony szintű elérésű API-ra és itt nem lesz mellédumálás , aki nem csinálja meg rendesen a kódot annak 50% fog futni azonos hardveren egy bizonyos játék, csak nézd meg hogy megszívta az Ubisoft 2 játékkal is az idén mert lusták voltak rakni alá egy rendes enginet de most nem is erről volt szó hanem a 4GB kihasználásáról ami nagyon is valós mivel a konzolra irt játékok 4GB lesznek megírva és a franc sem fogja lebutítani 3GB a PC kedvéért meg ha 10 szmájlit teszel is a mondat végére.

Új hozzászólás Aktív témák