Új hozzászólás Aktív témák
-
janos666
nagyúr
Teljesen egyetértek, bár én csak DX9-el indulva hallom, így csak másodhegedűs lennék veled a toplistán.
Az én kedvencem a tessellation unit. Annak idején többek közt azért is "kellett" Radeon-t vennem, mert már volt hardware-es tesszellátora, ami majd jól jöhet a következő DX-el. Aztán mire jött egy olyan DirectX, aminek a része lett az eljárás, akkor egyrészt az addigra már lecserélt régebbi Radeon-onom azzal a DX féle megoldással nem is volt kompatibilis, az időközben beszerzett frissebb Radeon-om pedig talán csak egyetlen játékot látott életében, ami használhatta volna a funkciót, de részben teljesítmény, részben esztétikai okokból le kellett tiltanom (nem lehetett külön ki-be kapcsolni csak a tessellation-t, hanem High-ról Very High-ra bökve egy opciót ez is aktiválódott, de úgy közel sem volt 60fps és tessellation mellett bokáig belesüllyedt az emberek cipője a padlóba, így nem volt nehéz lemondani róla, a szebb árnyékolást jobban hiányoltam), szóval egy harmadik Radeon-t is kellett volna vennem, ha tetszik a tessellation (de nem is tetszett az engem érintő játékban).
Bár talán azóta játszottam már valamennyit olyan játékkal, ami számomra észrevétlen módon használt tessellation-t is (most is HD5850 van a gépben és nem játszok semmi újjal, de egy-két hónapig volt benne 290X és kipróbáltam pár friss játékot több-kevesebb időre), de azóta szerintem már a frissebb Geforce-ok is tudnak legalább úgy tesszellálni, mint egy Radeon HD6, tehát ez mostanra ilyen szempontból gyakorlatilag már mindegy.
A másik emlékezetes dolog pedig természetesen, hogy a Half-Life 2 miatt kellett Radeon-t venni, de még legalább egy, ha nem két VGA generáció lefutott, mire megjelent végre a játék (és még akkor sem használta annyira durván a DX9-et, mint korábban ígérgették, pl. a HDR is teljesen kimaradt, csak az Episode 1-be került be a Lost Coast techdemó után).
A jelenlegi pedig nyilván a Mantle és DX12.
-
7time
senior tag
Nem igazan értelek, az eddigi DX -ek a látványvilágra mentek jórészt de a dx12 kimondottan az alacsony szintű elérésű API-ra és itt nem lesz mellédumálás , aki nem csinálja meg rendesen a kódot annak 50% fog futni azonos hardveren egy bizonyos játék, csak nézd meg hogy megszívta az Ubisoft 2 játékkal is az idén mert lusták voltak rakni alá egy rendes enginet de most nem is erről volt szó hanem a 4GB kihasználásáról ami nagyon is valós mivel a konzolra irt játékok 4GB lesznek megírva és a franc sem fogja lebutítani 3GB a PC kedvéért meg ha 10 szmájlit teszel is a mondat végére.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Az SLI és a Crossfire támogatás megléte az adott program által használt technikáktól függ.
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Windows 10
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Gyúrósok ide!
- Apple asztali gépek
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bitcoin topic
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800XT 16GB Rampage SHIVA CM 750W
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" I Cam I W11 I Garancia!
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest