- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Intel Raptor Lake-U Refresh architektúrás mini PC érkezett az MSI színeiben
- A Chrome egyeduralmára tör a ChatGPT böngészője
- Kompakt AIO-val használható rackmount ház jött a Chieftec fémjelzésével
- Már nagyon közel van az AI szerverekbe szánt SOCAMM2 szabvány véglegesítése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- iPad topik
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
válasz
Dr. Akula #26 üzenetére
De pont ezt mondom, hogy nem bizonyítasz semmit. Egész eddig egy wikipédia oldalt linkeltél arról ahol pár tucat játék össze van gyűjtve és utána arra próbálod alapozni az egész "az OpenGL halott" vitádat. A feature set persze, hogy nem számít sokat ha OGL3.3+ funkciókat szinte alig használnak a játékok, azt pedig simán támogatja minden amivel már játszani lehet (értsd. modernebb integrált kártyák, direct gpu-k). DirectX-nél azért számít sokat mert egy teljes átiratot csináltak a DX9-ről DX11-re váltásnál, amíg ez a Kronosnál soha nem történt meg, pont ezért lesz nagy szám ha végre megjelenik az OGL Next. Mellesleg ha már a feature setnél tartunk DirectX-nél is a legtöbb játék ha nem elérhető a DX11 visszavált DX9-re és max annyit vesztesz, hogy pár effekt nem lesz elérhető. Nem mondtam soha, hogy nem a D3D vezet (különösen a AAA ágban ahol ha hozzászoknak valamihez azt nehezen engedik el) a játékiparban és valóban volt egy mélypont pár éve az OGL-nél, csak hogy mára már összekapták magukat és felzárkóztak. Tény az is, hogy közben sikerült összemocskolni az API-t és a state machine formuláról is átállhatnának egy barátibb objektum orientáltabb stílusra mint ahogy a D3D-nél van megoldva. Mindkét API-nak vannak előnyei és hátrányai. Személyes tapasztalatom az is, hogy az OpenGL wrapperek (amikre ugye szükség van ha az ember C/C++on kívül valami más nyelvben akar dolgozni) sokkal stabilabbak és hatékonyabbak mint a DirectX alternatívák.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3443
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor Magic7 Pro 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z270 GAMING PRO CARBON alaplap garanciával hibátlan működéssel
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest