Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Na puff, ezt se tudtam! Létezik egyáltalán olyan játék PC-n, ahol a PhysX valóban a GPU-t használja és nem csak engedélyezi a multicore számolást?
#93: Pont az a gond, hogy ha bekapcsolnák mindenhol a PhysX-et ,akkor teljesen játszhatatlan, nevetségesen alacsony sebességet kapnának, aminek az égvilágon semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Hm...most néztem még egyszer utána és változtak a dolgok. Tavaly például a Borderlands 2 megjelenése előtt a fejlesztők azt nyilatkozták, hogy csak GeForce GTX 680-on lesz PhsyX. Erre gondoltam, de látom mára ezt javították. Nem követem és nem követtem figyelemmel ezt a játékot, csak emlékeztem erre a nagy felháborodásra, ami akkor volt emiatt.
Amit viszont Abu írt a Mafia 2-vel kapcsolatban, az azért kimeríti a szoftveres korlát fogalmát házon belül, így én nem mondanám, hogy valótlant mondtam.
Azt elismerem, hogy tévedtem is. Igazából több PhysX-et használó játéknál voltak komoly technikai problémák. Ezen felül még arra is gondoltam, hogy az új Metro-ban is hiába van akár egy GF Titan-od, a PhysX bekapcsolásával csúnyán esik a sebesség, ahogy Abu is írta. Ez is úgy lett megcsinálva, hogy rögtön 2 VGA-t vegyél ha a PhysX-et is akarod használni értelmes sebesség mellett.Na mindegy, így is eléggé elkanyarodtunk a témától, a lényeg, hogy azért nem kapcsolják be több tesztben a PhysX-et, amiért a PH például nem rakja be a tesztekbe a Far Cry 3-mat. A FC3-nél NV kártyák esetében hibás a HDAO, míg PhysX esetében AMD kártyáknál csak CPU-n futna az egész, így teljesen torz eredmény születne és ezt akarják elkerülni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz tibcsi0407 #16 üzenetére
Jaj, már megint, már annyiszor le lett írva!
Röviden, tömören, leegyszerűsítve: A PhysX NV only, azaz kizárólag NV VGA-kon lehet aktiválni, sőt, még ezen belül is erős korlátozások vannak. Előfordul, hogy bizonyos címeknél az adott PhysX effektet csak egyetlen generáción vagy egyetlen NV VGA-n lehet aktiválni. Ezzel a játékosok többségét ki is zárták a lehetőségből.
A TressFX ezzel szemben egy teljesen szabványos megoldás, amely gyártótól függetlenül, minden DX11-et támogató GPU-n működik! Innen már pofon egyszerűen, józan paraszti ésszel rá lehet jönni, hogy a PhysX-et miért kapcsolják ki és a TressFX-et pedig be.Akkor neked a Grid 2-ben debütált Adaptive Volumetric Shadow Maps eljárásól mi a véleményed?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fair Áron / NVIDIA GeForce Videókártya Felvásárlás / ORSZÁGOSAN
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte RX 6800 XT Gaming OC 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC 20GB GDDR6 Videokártya
- MSI GEFORCE GTX 1080 TI GAMING X videókártya eladó
- BONTATLAN! ASUS ProArt GeForce RTX 4070 OC 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest