Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz FLATRONW #80 üzenetére

    Hm...most néztem még egyszer utána és változtak a dolgok. Tavaly például a Borderlands 2 megjelenése előtt a fejlesztők azt nyilatkozták, hogy csak GeForce GTX 680-on lesz PhsyX. Erre gondoltam, de látom mára ezt javították. Nem követem és nem követtem figyelemmel ezt a játékot, csak emlékeztem erre a nagy felháborodásra, ami akkor volt emiatt.
    Amit viszont Abu írt a Mafia 2-vel kapcsolatban, az azért kimeríti a szoftveres korlát fogalmát házon belül, így én nem mondanám, hogy valótlant mondtam.
    Azt elismerem, hogy tévedtem is. Igazából több PhysX-et használó játéknál voltak komoly technikai problémák. Ezen felül még arra is gondoltam, hogy az új Metro-ban is hiába van akár egy GF Titan-od, a PhysX bekapcsolásával csúnyán esik a sebesség, ahogy Abu is írta. Ez is úgy lett megcsinálva, hogy rögtön 2 VGA-t vegyél ha a PhysX-et is akarod használni értelmes sebesség mellett.

    Na mindegy, így is eléggé elkanyarodtunk a témától, a lényeg, hogy azért nem kapcsolják be több tesztben a PhysX-et, amiért a PH például nem rakja be a tesztekbe a Far Cry 3-mat. A FC3-nél NV kártyák esetében hibás a HDAO, míg PhysX esetében AMD kártyáknál csak CPU-n futna az egész, így teljesen torz eredmény születne és ezt akarják elkerülni.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák