- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz tibcsi0407 #16 üzenetére
Jaj, már megint, már annyiszor le lett írva!
Röviden, tömören, leegyszerűsítve: A PhysX NV only, azaz kizárólag NV VGA-kon lehet aktiválni, sőt, még ezen belül is erős korlátozások vannak. Előfordul, hogy bizonyos címeknél az adott PhysX effektet csak egyetlen generáción vagy egyetlen NV VGA-n lehet aktiválni. Ezzel a játékosok többségét ki is zárták a lehetőségből.
A TressFX ezzel szemben egy teljesen szabványos megoldás, amely gyártótól függetlenül, minden DX11-et támogató GPU-n működik! Innen már pofon egyszerűen, józan paraszti ésszel rá lehet jönni, hogy a PhysX-et miért kapcsolják ki és a TressFX-et pedig be.Akkor neked a Grid 2-ben debütált Adaptive Volumetric Shadow Maps eljárásól mi a véleményed?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szépen kérek mindenkit, hogy aki tud segítsen!
- Cyberpunk 2077
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Ukrajnai háború
- Milyen egeret válasszak?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...