Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz tibcsi0407 #16 üzenetére

    Jaj, már megint, már annyiszor le lett írva!
    Röviden, tömören, leegyszerűsítve: A PhysX NV only, azaz kizárólag NV VGA-kon lehet aktiválni, sőt, még ezen belül is erős korlátozások vannak. Előfordul, hogy bizonyos címeknél az adott PhysX effektet csak egyetlen generáción vagy egyetlen NV VGA-n lehet aktiválni. Ezzel a játékosok többségét ki is zárták a lehetőségből.
    A TressFX ezzel szemben egy teljesen szabványos megoldás, amely gyártótól függetlenül, minden DX11-et támogató GPU-n működik! Innen már pofon egyszerűen, józan paraszti ésszel rá lehet jönni, hogy a PhysX-et miért kapcsolják ki és a TressFX-et pedig be.

    Akkor neked a Grid 2-ben debütált Adaptive Volumetric Shadow Maps eljárásól mi a véleményed? ;]

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák