- Milyen videókártyát?
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- Bluetooth hangszórók
- Micro Four Thirds
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
oraihunter
aktív tag
Hajrá! Talán tényleg elkezdődik valami!
-
bbTamas77
aktív tag
Azért ennyire ne legyünk naivak kérem.
Microsoft és biztos hallott vagy sejthetett valamit a mantle megjelenése előtt, hogy az AMD hegeszt valamit, sőt akár ha akarták volna ki is üthették volna wddm-mel.
Biztos vagyok benne, hogy a fejlesztők kapnak valami plusz infót, megjelenés előtt. -
a sok Mantle-s játékkal kapcsolatban én is szkeptikus vagyok, de ez a mozdulat szerintem pont pozitív lökés nekik.
az ilyen szintű portolást jellemzően kevés és drágább típusú ember csinálja, a 3 hét mondjuk 20-30K USD-be fájhat, + a tesztelés, ami viszont pont ezen a szinten egészen jól automatizálható. szerintem ez egyáltalán nem sok, de persze projektmérettől függ. ezzel szemben áll az a nagy előny, hogy a DX12 megérkezésére már fognak rendelkezni low level tapasztalatokkal, és az ugyan összes munkamennyiségben nem, viszont time-to-marketben előnyös lesz. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
tatararpad #21 üzenetére
A Nitrous aktuális léképzőjét tekintve valszeg a 11_0.
-
tatararpad
őstag
És akkor ez most melyik DX12? Feature level 11 vagy 12?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Prototype szintet biztos lesz a motoroknak Mantle és DX12 kódja is, mert önmagában az hasznos a hibakeresésben, ha képesek két low-level API-n ellenőrizni a működést, ha ez csak pár hetes meló, akkor az pláne jó, mert sokszor az ilyen tesztekkel hetekig tartó szívást lehet megelőzni. A mai motoroknak még OGL portja is van a DX mellett, a fenti okok miatt, de ezt a kódot a végső játékok nem kapják meg, mert amint jó a cucc, onnantól a HLSL élvez elsőbbséget, a GLSL-re pedig ezután már nem éri meg portolni az effekteket. A Mantle annyiban szerencsés, hogy az is HLSL-t használ.
-
smkb
őstag
Meglátjuk, meg ahogy a sok Mantlét támogató játékot is. Az a 2-3 hét, mégha igaz is,akkor is masszív költség egy fejlesztésen. Magyar viszonyok közt is egy külsős fejelsztő napidíja a megrendelőnek kb 100+áfa átlagban (mivel ezek mind projektmunkák, nem igazán vannak belsősök)... lehet szorozgatni ezt hetekkel, meg embernapokkal, meg tesztelőkkel.... nemzetközi szinten ez sokkal drágább mutatvány. Minden egyes plusz embernap egy fejlesztésen húzós összeg. Minek portoljanak valamit 2 szer, meg teszteljenek kétszer...Amennyiben meg most elkészül valami, azt évek múlva minek portolják DX12-re? Vagyis egyidőben egyszerre, amennyiben az AMD nem tol egy zsák pénzt a fejlesztőcégnek a Mantlére, akkor nem fog a kutya sem 2 féle PC portot készíteni, úgy, hogy az egyik port csak a piac kb 20% -át fedi le.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
DemonDani #16 üzenetére
Messze van még, de a fejlesztők évekig éltek együtt az aktuális API-k igen limitáló korlátjaival. Szóval nekik a mostani események nagyon kedvezők, és feltétlen támogatást élvez minden ilyen kezdeményezés. Ahogy a Mantle-re is ráugrott a piaci elit, úgy a DX12-re is ráfog, csak most még portotype megy, de a hivatalos támogatás ezután csak formalitás. Nyilván nem portotype-olnák, ha nem dédelgetnének támogatással kapcsolatos álmokat.
-
épp ellenkezőleg. ha más is osztja az Oxide véleményét, miszerint a Mantle -> DX12 portolás nagyon egyszerű, akkor érdemes lesz Mantle-re fejleszteni. az ugye egy dolog, hogy a MS 2015 Karácsonyra várja a tömegben játékokat, de ki tudja, hogy mikortól lesz használható állapotban az API. egyáltalán, milyen OS-en fut a DX12-es 3DMark vagy a DX12-es Starswarm? gondolom, nincs még Win9-ük...
én simán el tudom képzelni, hogy 2015 elejére a műszaki feltételek adottak lesznek, és max. üzleti megfontolások miatt fognak tilitolizni a dátumokkal. -
DemonDani
addikt
Azért tagadhatatlanul nevetséges, hogy minden a DX12-ről szól, holott hol van még az API a megjelenéstől?
Minimum 4 fényév van még addig!
(#11) smkb
Ki lesz szűk 2 év múlva. Inkább így helyes a megállapítás. -
smkb
őstag
Ezzel a Mantle ki is lett végezve...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Oxide programozója, Dan Baker a GAB tagja. Ő az a fejlesztő, aki a Microsoft összes újítását mindenki előtt megkaphatja. Valószínűleg mindent tud a DX12-ről, hiszen a GAB tagjaként részt vesz az API kialakításában. Az ipar kiemelkedő tudású szereplői nyilván sokszor kiváltságos helyzetben vannak, de ezért ők megdolgoztak.
-
Raysen623
addikt
Teljesen helytálló a kérdés, sőt engem is érdekelne honnan a bánatos Chuck Norris féle farzsebből kapták elő a DX12-őt, amikor gyakorlatilag kb 2 hete van bármi info az új api-ról.
Az én elképzelésem: átverés az egész, és valójában egy moddolt DX11-et futtatnak meglévő hardvereken. A DX12 csupán egy marketingszöveg, amit rá akarnak erőltetni az iparágra és lenyomni a felhasználók torkán, akik vélhetően ezért majd vesznek vagy új vindózt, vagy vga karikat egyszer majd 2 év múlva amikorra beigérték az api-t. Bizony ám ez egy irdatlan nagy hosszúcicinek tűnik akárhogyan is nézzük, és ne jöjjön nekem senki azzal hogy már régebben elkezdte az MS a fejlesztéseket mert nem hiszem el. Akkor ugyanis lett volna róla szivárogtatás, de nem volt! A DX11-et foltozgatják mert a mantle különben lenyomná őket, az NV meg persze örül mint majom a farkának mert így neki ismét nem kell semmiit csinálnia, csak osztogatja a pénzt a vevőket meg lehúzza ismét...Hát nem csodálatos?! -
Rive
veterán
Ez annak köszönhető, hogy a két, alacsony szintű elérést biztosító API nagyon hasonlít egymásra, így könnyű közöttük az átjárhatóság...
A 64 bites x86 története újratöltve
-
Cathulhu
addikt
Lehet hulye kerdes, de DX12 mellett nincs szukseg DX12 kompatibilis driverekre is ilyenkor? Vagy az AMD es az nV mar reg csinalgatja?
-
Stonerice
őstag
Éééés Újból jól járt mindenki. NV; MS; AMD. Legfőképp gondolom az MS. Már a programozók elvégzik a piszkos munkát a hardvergyártók helyett is. Persze szükség is volt már az új API -ra.
-
h1mpi
félisten
apa kezdődik
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Egyelőre csak tesztelési céllal történt meg a portolás, így az Oxide Games hivatalosan még nem támogatja a Microsoft új API-ját.
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- ASUS 18W USB ADAPTER
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest