Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    Telenor erre szolgáló oldala remek... Tegnap az adatok kitöltése után lazán visszaadott egy üres oldalt, aminek van fejléce meg lábléce, de az űrlap helyén csak fehérség van, és semmi gomb, semmi hibaüzenet, semmi. Na, ma már tovább jutott, de aztán szerinte a megadott lakcím nem jó. További részletet persze nem ír ki, hogy mégis melyik része és miért nem jó, csak azt, hogy pontosan azt írjam ami a lakcím kártyán van. Kár hogy azt írtam. Pár elvetemült variálás kipróbálása után (mint, házszám után van/nincs pont) egyszer csak ismét beüt az üres oldal... fasza, lehetne elölről kezdeni az SMS-es mókával. Persze a lakcímen úgysem jutna tovább. Ügyfélszolgálaton kíváncsi vagyok meg tudják-e oldani.

Új hozzászólás Aktív témák