Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen házat vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házi hangfal építés
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
-
PROHARDVER!
LG G3 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-FreaK-
veterán
válasz
Gedeon31 #4660 üzenetére
Oké, akkor javítom ennek megfelelően.
Így írtam meg, jó lesz?
Szolgáltatónál vásárolt készülékek esetén: 2 év teljes körű garancia
Egyéb helyről vásárolt készülék esetén: 1 év teljes körű garanciaEgyes helyeken kínálhatnak az 1év helyett 2év garanciát még, azonban ez nem Magyarországi szervizelést jelent, viszont a garanciális ügyintézést az árusító bolt oldja meg, így hátrányt a hosszabb időtartam jelenthet amíg a telefont visszakapja a vásárló.
-
Pepeninho
őstag
válasz
Gedeon31 #3101 üzenetére
Nem a fólián múlt a nem tetszésem. Egyszerűen ez a vastag káva engem már irritál. Egyébként a képernyő megjelenítése sem tetszett. Pedig sokáig Sony párti voltam. Volt 4-5 Sonym egymás után. Az S-nél viszont teljesen kiszerettem a márkából. Egy felüdülés volt a HTC Sensation XE. Utána pedig elindul az LG őrület, egy kis BB-vel fűszerezve.
Ezt senki sem kérdezte, de most már mindegy. Kikívánkozott! -
-
-
Noveee
csendes tag
válasz
Gedeon31 #1543 üzenetére
Mert evvel próbáltam meg venni a telefont és délután 1 óta nem sikerült, beszéltem 2 chates és 5 telefonos ügyfélszolgálatossal, senki sem tudta a megoldást a problémámra, ugyanis nem tudom megvenni like S dijcsomaggal az lg g3-t, hiába azt a konstrukciót választom ki, de move S-t ajánlja fel fizetés előtt nem a like-t, senki se tudta megcsinálni, pedig beléptek a saját t-s ügyfélkapu*-mba is, azt mondták webshophiba hogy nem kínálja fel a like S-t
, és felvették a reklamációmat jegyzőkönybe, de 30 nap a kivizsgálási idő, de valszeg a héten lejár az akció...
kérdeztem hogy mi ilyenkor a teendő? mivan ha lecsúszok emiatt az akcióról?
mondták hogy nincs rá megoldás, próbáljam meg holnap, ha nem megy, tegyek újabb reklamációt
szerintetek ilyen van a mai világban? -
dave182
senior tag
válasz
Gedeon31 #1412 üzenetére
Nem tudom, én fehéret kaptam, nem kérdezték milyet kérek, pedig azt is tudják hogy fekete telefont rendeltem...
Az van ráírva, hogy 1,2-vel tölt, ez azért még is látszik, messze nem olyan gyors mint a gyári vezetékes.. Mondjuk én mindíg éjszakára rakom tölteni, nekem bőven megfelel, főleg ingyen!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Csúcsmodellel jelentkezett az LG. A G3 több szempontból úttörő, de ennek ára van nem csak anyagilag, hanem bizonyos részletmegoldások kapcsán is. Mindezzel együtt is egy remek okostelefon.
- ÚJ - iPhone 16 Pro 256 GB Black Titán - - Apple Garancia
- ÚJ - iPhone 16 Pro 256 GB Natúr Titán - - Apple Garancia
- iPhone 16 Pro MAX 1 TB Black Titán - - Apple Garancia Warranty: 2025-11-10
- ÚJ - iPhone 16 Pro MAX 256 GB White Titán - - Apple Garancia
- ÚJ - iPhone 16 Pro MAX 256 GB Natúr Titán - - Apple Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest