- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
válasz idegen lény #12 üzenetére
Azt az Nvidiának kéne megoldania.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz idegen lény #12 üzenetére
Az NV már mondta a GDC-n, hogy DX12-re gyorsan elérhetővé akarják tenni a bollatot, de az nem olyan lesz, mint az AMD kiterjesztése, vagyis nem lesz kompatibilis a konzolos kódokkal, amire az AMD kiterjesztése épít. Mindenesetre elérhető lesz a kiterjesztés, tehát amelyik fejlesztő használni akarja, leülhet és átírhatja a konzolos kódot. Egyébként általánosan a bollatot mindkét cég a Vulkan SPIR-V-hez ajánlja, mert abban az IR-ben szabványosan benne van. Readfirstline alternatíva nincs kizárva, de ehhez is inkább a Vulkant ajánlja az NV. SV_barycentric biztos nem lesz, mert a GeForce nem alkalmas rá, viszont a swizzle Maxwellre opciós lehetőség. De ha ezek lesznek is, akkor sem lesznek kompatibilisek a konzolos kódokkal, és egyben az AMD kiterjesztéseivel.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.