- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mini-ITX
- 3DMark (2013) eredmények
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3DMark 11 eredmények
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- 3DMark Vantage eredmények
- Asztrofotózás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Leépítésekbe kezd a Grand Theft Auto kiadója
it A munkaerő 5 százalékát bocsájtja el a Take-Two, valamint egyes projekteket is leállít.
-
Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
ma Megérkezett a Nothing OS 2.5.5-ös frissítés, amiben az áprilisi biztonsági csomag mellett a kamera fotós képességeit fejlesztik tovább.
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
Új hozzászólás Aktív témák
-
carl18
addikt
IGen persze nyilván rájöttek hogy mennyit ér a ram és az átlag usernek mennyire van szűksége, 2011 táján még működött is a fejlődés.
De én is észrevettem az utobbi években szinte stagnált a piac, egy komolyabb DDr3-as pc már 2012 táján is rendelkezett 16 gb memóriával.
Nekem most is 16 giga ramom van és mai napig jól szólgál, Ryzenk alapok mellet.Mondjuk úgy elértűnk egy limitet ahol a fejlődés belassult.
Talán most jottutonk el oda hogy 8 gb ram a minimum gépigény a mai modern játékoknál.
Aki vesz 32 giga ramot játszani, az biztos 8-10 évig nem fog fájni a feje.Hiába szúr, itt Ryzen a úr!