Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz TeeJay #45 üzenetére

    "rommá keresik magát az eladott WOLED paneleken"
    Nem igazán vagy tisztában az arányokkal. LG egy nagyon kicsi szegmenst szolgál ki, amiből bár magas profit van a mennyiség azért nem kiemelkedő.

    2018 Q1 (USD, bevétel/profit):
    LG szorzatoztató elektronika üzletág (TV-k): 3.84milliárd /0,53milliárd
    LG B2B (panel üzletág): 599 millió / 73.45 millió (itt az arány kifejezetten jó és majd 200%-ot nőtt)
    Ez a negyedév amúgy rekord profitot hozott az LG számára, csak viszonyítás ként.

    Samsung szorzatoztató elektronikai üzletág (TV-k): 8.71milliárd / 0,25milliárd (igen ez nem jó arány és látszik, hogy nem siker a jelenlegi sorozat.)
    Samsung panel üzletág: 6,74[ U]milliárd / 0,37 milliárd

    Ne értsd félre a OLED jól megy a LG-nek és nagyon magas profit arányt tudnak elérni vele, ebből van a nyertség nagy része, de nem egy nagyságrend jelenleg a két cég panel gyártásban.

    Eladás szempontjából, a marketing még mindig sokkal jobban számít, mint maga a termék. Az LG OLED megoldása a lehető legdrágább ami csak lehetséges, a full 3réteg szín+ szűrők+extra subpixel miatt, ennél csak olcsóbban lehet gyártani. Ennek ellenére a Samsung szinte biztosan drágában fogja adni, mert egyszerűen megteheti. Az előző generációs OLED TV-jük szinte minden tesztben jobban szerepelt, és ez kis eséllyel fog változni.
    LG számára az lesz fontos, hogy a Samsung panel lesz-e olyan stabil mint a Kodak technológia, ha igen és tudnak/akarnak más gyártóknak szállítani, akkor azt olcsóbban és nagyobb mennyiségben tudják.

  • myckie2

    őstag

    válasz TeeJay #45 üzenetére

    Azért azt ne felejtsük el, hogy a tv piac messze eltörpül az okos telefon szegmenshez képest és ott az LG keményen gyengélkedik, miközben Samsung még mindig az élen jár.

Új hozzászólás Aktív témák