Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz dezz #65 üzenetére

    Ha igazán nagy precizitással akarnád vizsgálni a láthatóságot, akkor teljesen egyszínűre de egyedi színűre rajzolod az objektumokat (tehát mondjuk a játékos #000001 színű, a fal #000002 színű, stb), és megnézed adott színből hány pixel van a képen. Még ez is irreálisan erőforrás igényes (szemben mondjuk a sugár lövöldözős megközelítéssel), és a játékos se értékelné, mert most ki az aki tudja, hogy kilógott a könyöke csücske a fal mögül vagy sem? Elvégre te nem látod magadat az ellenség szemszögéből... Meg persze, nem is reális, hogy állandóan felismert az ellenfél, mert kilóg valamid, tehát végkép nincs erre a precizitásra szükséged. (Az meg, hogy megállapítsa a program, hogy ami kilóg, az emberi aggyal mennyire felismerhető... térjünk rá vissza 50 év múlva, hátha.)

Új hozzászólás Aktív témák