Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz polika #23 üzenetére

    Nem egészen értek egyet: AF mindig kell, mert borzasztó a mipmapping nélküle! Próbáld csak ki mondjuk NFSU2-ben AF nélkül, és 16xAF-fel: ég és föld!:D (''mosottsz*r-5m-re-látok'' VS ''penge-éles--minden-a-láthatárig'') Az AA-val meg sokáig nem voltam nagy barátságban (részben most sem vagyok, mert kifekteti a karimat:DDD), viszont szvsz pont nem az állóképeknél tűnik fel elsősorban (persze a recésség igen), hanem mozgás közben a kis szögben dőlt élek hullámzásánál zavaró nagyon a hiánya. Azzal viszont egyetértek, hogy 1600x1200 esetén a kicsi pixelek miatt nem annyira vészes ez a hatás, szóval 8xAA-t biztos nem tolnék rá...:R Szerintem.:)) (4xAA+16xAF rulez, csak legyen vas, ami bírja: 1600x1200-ban is baromi szép tud lenni egy-egy játék - pl. PoP:WW -, de nekem ott már nincs meg a 100Hz:( + a 9600XT-t nem pont arra találták ki.:O)

Új hozzászólás Aktív témák