Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • steveetm

    őstag

    ''A legfontosabb szabály az, hogy a jövőben mindenféle optimalizáció tilos a 3DMark-ban.''

    Kár hogy a négy felsorolt pont közül viszont egy sem optimalizáló kategória, ez inkább a csalást tiltja, nem mintha bárki elfogadta volna eddig.
    Azt nehogy már megtiltsa bárki bármelyik gyártónak(akár ati, akár nvidia), hogyha van egy rohadt összetett nézetem, de annak egyik felét kitakarja egy egypoligonból álló lap, akkor ne kelljen az egészet kiszámolnia.

    Üdv.: steveetm

  • steveetm

    őstag

    válasz crab #16 üzenetére

    a driver ugyanolyan része a kártyának mint bármi más, szal ha van egy játék(vagy több külön játék) és a driver meg tudja mondani, hogy a okos játékfejlesztők által a játékba tett 6millió poligon közül soha a büdös éltbe egy sem lesz látható, és ezért +100fps nyer, akkor ők tudnak drivert írni, aki meg erre nem képes az nem tud. És ez az optimalizáció, a többi(pl. driverből filenévhez rendelt alacsonyabb beállítások) csalás.

    Nehogymár gond legyen, hogy a kártyám van annyira intelligens, hogy a nem látható részekkel nem fogalkozik. Természetesen ebbe beletartozik, hogy ahogy látható lesz, ki is rajzolja őket!
    Üdv.: steveetm

Aktív témák