Az új útmutatót minden érdekelt - a 3DMark fejlesztésében résztvevő - vállalat, így az nVidia és az ATI is, elfogadta. Kérdéses persze, hogy a szabályokból ki és mit fog betartani, illetve be nem tartani.
A legfontosabb szabály az, hogy a jövőben mindenféle optimalizáció tilos a 3DMark-ban. A Futuremark azonban nem elégedett meg ennyivel. Négy pontban tárta a nyilvánosság elé szempontjait:
1. Tilos a renderelő minőség megváltoztatása a driver segítségével.
2. Tilos a 3DMark adatokba való "belepiszkálás" a meghajtóprogrammal vagy más segédprogrammal. Amennyiben mégis ilyesmi történne, könnyen lehet, hogy egy hardver-hibaüzenettel szembesül a felhasználó.
3. Szintén tiltottak az olyan változtatások, amelyek miatt módosulhat a 3DMark kódja.
4. Végül tilosak az olyan optimalizációk is, amelyek nem kompatibilisek a DirectX-szabvánnyal.
A Futuremark tehát feldobta a labdát, annak a vállalatnak pedig, amelyik továbbra is "csalafintaságon töri a fejét", alaposan fel kell kötnie a gatyáját.
Futuremark - optimalizációs irányelvek
- Írta: kentaur
- Forrás: Pcgames.de
Előzmények
-
Döbbenet: a GeForce FX és a Half-Life 2 esete
Talán nem túlzás azt állítani, hogy megdöbbentő DirectX 9-es teszteredmények láttak napvilágot ma!

Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óvodások homokozója
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Videó stream letöltése
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...