Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz Diopapa #7 üzenetére

    Csak megosztotta a saját véleményét, tapasztalatát.
    De ez megint a jó öreg Magyaroroszág VS. ROW (világ többi része) esete. Szóval azért mert van egy ország ahol mesterségesen annyira alacsonyan van tartva a benya ára, az nem bizonyít semmit, sőt inkább a kivétel erősíti a szabályt esetét érvényesíti.

    Más:
    Amúgy igaz amit itt leírtak előttem, sokkal kevesebb elromló alkatrész van egy ilyen elektrongyos ketyerében.
    Nekem egy fapad gép kellene, semmi csingilingi, itt értem a fedélzeti kampútert és a sok automatizált ketyerét. A leg fejlettebb dolog a kipörgés gátló meg az ABS ami jöhet. Más meg nuku, de nincs az az autó gyártó aki visszamenne fapad gyártásába. Ezért megint az van, hogy rohadt drága a villany gép.

    Mos mé, hánem? De! Vagy nem...

  • válasz dabadab #15 üzenetére

    Valahol jogos amit mondasz. De amúgy baromira zavar a sok csingilingi, a túlpakolt műszerfal, a sok marhaság ami be van építve. Szeretem az egyszerűbb/célszerűbb dolgokat.
    Az ár / érték pedig az alapján határozódik meg, hogy mire használod. Mivel én nem használnám se az ülésfűtést se a navit, se a tolató radart, se a bluetooth-os kihangosítót se a sok egyéb szart ezért nekem pont, hogy ezek kihullásával jobbá válna az ár érték, de sajnos a többségnek nem, ha egy forinttal olcsóbb valami akkor nekem az már jobban megéri, olyan funkcióval lesz csak szegényebb a gép amire nincs szükségem.

    Amúgy meg, amire nekem lenne szükségem az egy "olcsó" autómegosztó szolgáltatás, hoszabb távokra, meg egy élhető város :D . Használt autókat nézegetek perpill, újra nem telik, max egy nagyon hosszútávú kölcsönnel vehetnék újat. Ahol élek sajnos lepra a közlekedés (Cambridge, UK), tömegközlekedés totál kiszámíthatatlan és két személyre elmenni a város másik felére (pl kórház, vagy utazáskor a vasút állomásra kijutni) többe kerül busszal mint taxival. A dugók olyan szinten kezelhetetlenek, hogy csak na, egy átlagos 15-20 perces bringaút autóval megvan 50-60 perc csúcsidők környékén, de karácsony körül volt, hogy kollégával mentem haza autón, 1 óra volt az az út ami gyalog 50perc, csak azért mentem vele, mert egy jót beszélgethettünk. A helyi közösségi megoldások meg eléggé közel állnak a hagyományos autóbérléshez árban, azaz drága.

    [ Szerkesztve ]

    Mos mé, hánem? De! Vagy nem...

  • válasz parandroid #149 üzenetére

    Ráadásul pl a fékek cseréje is ritkább az elektromosokon/hybrideken, mert nagy része a fékezést/lassítást nem a fék végzik hanem a motorok vissza táplálással teszik meg. Kevesebb fékpor is lesz az utakon idővel.

    Más:
    Nyilván az lenne a legjobb ha az akkukat könnyebben lehetne cserélni, vagy akár cellánként, de ez meg egy csomó hely vesztéssel járna.
    Vannak akik házilag cserélnek most is zárlatos cellákat öreg hybrideken, idővel több szerelő lesz aki ehhez is ért majd így ezeknek a munkáknak is az ára is mérséklődni fog feltehetőleg.

    Mos mé, hánem? De! Vagy nem...

Új hozzászólás Aktív témák