- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
- Karnyújtásnyira van Kína a HBM2 memóriák gyártásától
- 10 Gbps-os, övre akasztható SSD-vel adott magáról hírt a Patriot
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Melyik tápegységet vegyem?
- LG LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen monitort vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valószínűleg azért nincs lag MSAA-val, mert az nem post process. Az MLAA elég sok erőforrást felemészt, és egy szinkronhibás motorban ez lagot is eredményezhet. Ezért érdemes maximalizálni az FPS-t valamilyen értékben.
Persze, az FXAA az egy általános algoritmus, minden SM3-as GPU-n működni fog, ha beépítik a játékba. Az AMD MLAA-ja is tökéletesen működik a DX11-es GeForce-okon a Shogun 2-ben.
A driverbe ezek lecsupaszított változatait csak azért építik be, mert sok játékban nincs lehetőség MSAA-ra. Ettől függetlenül az adott motorba integrált AA a legjobb megoldás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Eredeti játékok OFF topik
- Az App Store-ban már kiütötte a ChatGPT-t a DeepSeek, tévúton az AI-szektor?
- Nők, nőügyek (18+)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- LG LCD és LED TV-k
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest