Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
Azt én értem, de ez egy optikai kamoflázs, nem láthatatlanság. Ergo lesz árnyékod is. Mert nem átlátszó vagy (nem megy át rajtad a fény, csak kikerül, vagy még az sem), csak a textúra veszi fel a környezet alakját. A Predator-filmekben is van árnyéka a komáknak, csak a fák lombjai közt bújkálva ez senkit sem zavar. Summa summarum, ez nem fantasy, nem mese, hanem sci-fi, ami történetesen már a Crysis előtt bő 5 évvel is MAJDNEM kézzelfogható közelségbe került, és az "árnyékmentességet" nem éred el semmiképp. Azt ugyan nem tudom, lesz-e árnyékod, ha kikerülnek a fényhullámok, valószínűleg nem, mert az "aurádon" kívül a fény zavartalanul terjed tovább. De ez jópár évtizeden belül nem lesz alkalmazható.
Az eszmefuttatásod jogos, de ha a textúra változik, egy a táj képére texturált körvonalat lát, és lesz árnyékod (ld. Predator-példa, szerintem arra hasonlít a leginkább)
Amúgy 3-4 méteren belül simán észrevettek a Crysisban is. Azt meg, hogy játékmechanikailag, AI-ban, technikailag mi van a 2-ben, ne firtassuk, mert az -szerintem- nem nagyon jó.Kipóbáltam a modot, gyorsan előkaptam a dobozból a játékot. Hát valóban igényes a látvány - végre - de a teljesítmény nem az igazi. Hiába redukáltam a tesszelációt, nem volt túl sebes a játék. Ráadásul most 1024x768-ban nyomom, mert elposszant a monitorom tápja. Mi lenne 1080p-ben?! Az a 40-60 fps nem túl bíztató.
-
Silenzio
addikt
Nem tudom a technikai részleteit ennek a kamoflázsnak. Egy állat bőre természetesen nem tükrözi vissza a fényt, de nem az a lényeg, hogy hogy hívjuk (beleolvad a környezetébe, erre én meg azt mondom: szplancs), hanem hogy hogy működik, azt meg én nem tudom. A Crysis-féle nanoruha "valós" (értsd: bütykölnek vele hogy egyszer legyen ilyen) megfelelőjéről már 2001-ben olvastam valami szar napilapban, a koncepció már akkor is az volt, hogy a fénysugarakat térítsen el az anyag. ESETLEG kismillió nanorobot optikai szenzorai összehangoltan megállapítják, hogy adott képpontban minek kéne szerepelni, és azt magukra vetítik. Akárhogy is, a test árnyéka nem tűnik el, mert eltakarja a napot. Nem megy át rajta a fény, csak szendvicsemberré válik, azt reklámozza a bőrén, ami akkor lenne ott az ő teste helyén, ha ő nem lenne.
Amúgy nem értem, mit mondasz, az árnyék eléd vetül a talajra, ergo a napot nem láthatod, mert az a hátad mögött van. Ez nem bug, ez egyszerű fénytan. -
3D-ben nincs kör, sem henger. legfeljebb sok oldalú sokszög, amit aztán összesimít a 3D motor hard edge / soft edge vagy smoothing groupok alapján.
a gyakorlatban ez annyit jelent, hogy a beérkező fény nem törik meg, nem vet árnyékot az éleknél, hanem egyszerűen figyelmen kívül hagyja azokat, összefüggő síknak számolja felületet.
ez baromi jól működik, ha szemből nézed a felületet (annyira, hogy pl gondolnád, hogy a legtöbb játékban a fatörzsek négyzetalapúak? négyoldalú téglatestek. a Crysis 2-ben is)
ha viszont élből nézel rá, akkor kiderül a turpisság, de ez már sajnos csak ilyen... -
gekkoXT
senior tag
kérdésem, az hogy a videó elejlén a mentőmelény miért szögletes mint egy stoptábla?
Ezt nem lehet megoldani?
Nem értek a technikai részéhez, de a kör mint olyan nem mindig kör még ma sem a játékokban. Ez miért van? -
Silenzio
addikt
-
hoffman_
nagyúr
Mondjátok, hogy vak vagyok, de egyik kép se jobb a másiknál...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dr. Romano #23 üzenetére
Nem tudni, hogy a configfájlban mit módosítanak, ehhez a módhoz kell némi hack. Valószínű, hogy erősen átdolgozták az egészet, ha nincs is kikapcsolva.
De, minden elsüllyed. Egyébként a Crysis 2-ben főleg POM van a talajon. Nagyon ritkán van tesszellálás. Ahhoz is nagyon ritkán van rendelve displacement map, vagyis a talaj tesszellálása általában kimerül a sík felület felbontásában több millió háromszögre, de ettől a felület még sík marad, vagyis a különbség semmi. Itt most szándékosan, vagy véletlen egy olyan felületet fényképeztek, ahol van tesszellálás, és van displacement map rajta. Lehet, hogy fel akarták hívni a figyelmet erre a hibára, amit a mód javít. Persze a dolog mindegy, több patch nem lesz a játékhoz. -
kapeti07
senior tag
Még nem játszottam ezzel a játékkal, de lehet egyszer majd végigtolom. Annyira nem lehet rossz.
Bár van benne pár fura dolog. Nekem az volt a legidegesítőbb a videóban, hogy amikor átvált láthatatlanba még akkor is van ÁRNYÉKA.
-
Találtgyerek
veterán
Szépnek szép,de nekem az eredeti grafika is megtette.Számomra inkább a játékélmény a lényeg.
-
Recon666
Közösségépítő
Nem estem hanyat tőlle.
-
matyiGo
aktív tag
én végig toltam a frissítések után és nagyon tetszett az egész. itt meg már nem is átok érdemi különbséget
talán csak annyi hogy így már tutira akadna a gépemen
-
VictorHUN
aktív tag
crysis 2 exe leállt. ennyit erről
-
M3Ny3'T
senior tag
Nem hiszem, hogy ez DX11 mód, a tesszellálás legalábbis biztosan ki van kapcsolva. Azt kéne kipofozniuk a moddereknek.
-
echterion
nagyúr
válasz
fatallerror #4 üzenetére
Egyetértek. Én tuti nem tolom ezért még egyszer végig.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dr. Romano #2 üzenetére
Nem a textúra miatt nyeli el az eredeti, hanem a tesszelláció miatt. A tesszellált felület fizikailag nem egyezik meg a kontakt felülettel, ami a tesszellált alatt van valamivel. Ha kikapcsolod ezt az opciót, akkor az eredeti játékban sem nyeli el a föld az ember újait.
-
PCrevRM
tag
A videó ékes ellenpéldája a játékosok viselkedésének: akció közben nem állok meg gyönyörködni!
Vicces a figura, aki tolja, megnézi a talajt miközben szórják
Nem is értem, hogy bír a játékra koncentrálni, ha egyfolytában a grafikán legelteti a szemét.(#15) noxwill: ja, tényleg, ezt el is felejtettem...
De akkor meg benchmarkot mutasson, na! (akkor is belekötök) -
Anubiss
tag
Szép, szép. Paksot is mellékelik hozzá?
-
én sajna észreveszem. szakmai ártalom
(#10) fatallerror nem, nem vicc volt, 3D grafikus vagyok.
ami ilyenkor szar dolog. attól a ponttól már nem izgi a játék, amikor látod magad előtt a wireframet, a lövöldözés helyett scripteket, a látványos tűz helyett particle-t látsz, a vízről meg tudod, hogy csak egy nagy sík felület, rajta egy ügyesen megírt shaderrel. -
Pala
veterán
Érdemes figyelni a vram-használatot a bal felső sarokban.
-
kokobe
őstag
válasz
fatallerror #4 üzenetére
Hát én még 1× se tudtam végigtolni abszolute nem kötött le...
3D-ben elvoltam vele de csak egy ideig... -
Angel1981
veterán
Ez már tényleg szépnek mondható!
A felesleges számításokat kivették belőle? -
fatallerror
addikt
ezért aki újra végigviszi az elég nagy fan
1x végigtolható story
-
válasz
Dr. Romano #2 üzenetére
azt már nem, de az alphás vér még mindig szépen lebeg a kockakövek illesztései fölött
-
Dr. Romano
veterán
Az új textúráktól már az újait sem nyeli el a beton?
-
LÁZ
addikt
csinoska, azért a masinára kiváncsi lennék, amin futott..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- Beszámítás! HP Z2 G4 Tower Workstation számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged