Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínában debütált Xiaomi Pad 8 és Pad 8 Pro is
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- OLED TV topic
- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
"The name gives a lot away: triple buffering uses three buffers instead of two. This additional buffer gives the computer enough space to keep a buffer locked while it is being sent to the monitor (to avoid tearing) while also not preventing the software from drawing as fast as it possibly can (even with one locked buffer there are still two that the software can bounce back and forth between). The software draws back and forth between the two back buffers and (at best) once every refresh the front buffer is swapped for the back buffer containing the most recently completed fully rendered frame."
Nem kötekedésből, de biztosan tudom, hogy így működik.
(#59) FLATRONW: Értem. Meggyőző, hogy a mértékegységből is butaságot írsz.
A pillanatnyi teljesítmény mértékegysége a Watt, nem a Wattóra.
Amúgy valószínűleg annyi történt, hogy tripla buffert nem támogató játékra próbáltad ráerőltetni, és valójában nem működött. Sajnos a legtöbb játék csak a hagyományos dupla bufferes V-syncet tudja.
Egész más a működési elv. A célja ugyanaz csak, valamiféle szinkronizációt megvalósítani, csak egészen máshogy.
Bár ha szerinted ugyanaz az az algoritmus, hogy kirajzol a backpufferbe, puffercserével vár a szinkronig, majd puffercsere után újra számolni kezd a backpufferbe, és az, hogy folyamatosan számol, cserélgeti a két backpuffer tartalmát, és a frontbuffer csak a két backpufferből szedi ki magának az éppen legfrisebbet a megfelelő szinkronban, akkor igen, óriásibutaságot írtam.(#60) FLATRONW: Bocsánat, de ebből a hsz-ből nekem csak annyi jön le, hogy halvány lila gőzöd nincs, hogy működik egy videójáték, vagy egy grafikus API. Sajnálom, így kár is beszélgetni.
"tripla buffer esetén 45 fps-t számol a kártya és nem 30-at."
Ilyen nincs."Ennek semmi köze nincs a v-synchez. Kikapcsolt v-sync és 60 fps limitre állítva sem fogyasztott többet a rendszer."
Gondolkozz kicsit, vajon miért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- Vírusirtó topic
- Elite: Dangerous
- XIM 4 - Rendelés, tapasztalatok (Cronusmax, Venom X stb.), billentyűzet, egér használata konzolon
- VGA kibeszélő offtopik
- iPhone topik
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Formula-1
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- További aktív témák...
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- SzinteÚJ! HP Elitebook 860 G10 i7-1355U 16GB 512GB 16" FHD+ Gar.: 1 év
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3209, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Silver-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3488
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" Fekete i7-1265U 16GB 512GB magyarbill 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest