- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ldave: New Game Blitz - 2025
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
MongolZ
addikt
válasz
#06658560 #24 üzenetére
Te is tudod nagyon jól, hogy abszolút javulta helyzete, a részvényárfolyam pedig meredeken megy felfele. De egyébként ez engem nem is érdekel.
Ami érdekel, hogy az AMD az X1-gyel és a PS4-gyel együtt hatalmas piaci részesedést csinált magának (ami a nemrégi, vagy mostanában lévő fejlesztéseket befolyásolja, nem a 3-4 évesekét), ami számomra ijesztő. Persze ráfér az AMD-re néhány év siker a sok sz*pás után, de remélem nem fog túlesni a ló a túloldalára.
Gyönyörű, amit az AMD csinált, hogy gyakorlatilag 0 haszonnal eladta magát a konzoloknak a részessedésért.
-
-Solt-
veterán
Feleslegesen egy perccel sem előbb? Fogalmazzunk inkább úgy, hogy csak addig tartja behúzva a kéziféket, ameddig az egyhelyben tudja tartani a "szekeret"! A szomorú az, hogy ennek nemcsak a részvényesek tapsolnak, hanem a júzerek is... Ezt pozitívumnak beállítani azért elég meredek...
-
Dyingsoul
veterán
Végre lassan felzárkózik az Nvidia az AMD-hez!
-
őszintén szólva fogalmam sincs, mennyi meló lehet vele. nyilván van, ami áthozható, és van, ami nem. xone/ps4 shaderek biztosan lefutnak a többi gcnen (kivéve talán gcn1), de nem biztos, hogy megfelelő sebességgel. hogy azon kívül mi mindenbe kell belenyúlni, és milyen mélyen, arról inkább meséljen egy fejlesztő.
gw eredetileg tökéletes blackbox volt, nem láttad, mit csinált, nem láttad, hogyan csinálta, csak a végeredményt. aztán lehetett hozzá vásárolni olyan liszenszet, amivel megkaptad a kódot is, csak éppen nem módosíthattad. ha nem tetszett, megírtad olyanra, amilyenre akartad, elküldted az nvnek, ők meg ha tetszett nekik, megköszönték, és valamelyik következő buildben berakták. aztán beépíthetted. már ha volt rá liszenszed, és nem adták már régen ki a játékot, amire ez megtörtént. több játéknál panaszkodtak arra, hogy túl későn kapták meg az nvtől a végleges gw kódokat, és nem tudtak annyit csavarni előtte a motoron, amennyit kellett volna.gpuopennél megkapod a kódot, és azt csinálsz vele, amit akarsz. az egyedüli megkötés, hogy a következő copyright notice legyen meg:
"THE SOFTWARE IS PROVIDED "AS IS", WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND, EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO THE WARRANTIES OF MERCHANTABILITY, FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE AND NONINFRINGEMENT. IN NO EVENT SHALL THE AUTHORS OR COPYRIGHT HOLDERS BE LIABLE FOR ANY CLAIM, DAMAGES OR OTHER LIABILITY, WHETHER IN AN ACTION OF CONTRACT, TORT OR OTHERWISE, ARISING FROM, OUT OF OR IN CONNECTION WITH THE SOFTWARE OR THE USE OR OTHER DEALINGS IN THE SOFTWARE." -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem már van egy másodregem - igaz ezt közösen használja mindenki. De nem kell több, épp elég ennek a folyamatosan módosuló jelszavát észben tartani.
-
sayinpety
tag
A Gameworks fantasztikus papiron. IHV agnostic middleware, keszen szallitott codepath, Nvidia karbantartja a source codeot. Minden kiado alma. Beepites utan mukodik. Am remalom ha nem mukodik. Source code hianyaban nem javithato. A hibakereses hetekig tart.
Ha tehetjuk a middlewaret keruljuk. A source code sem elony. Sokszor olyan licenc mellett hasznalhato, ami megkoti a kezunket. Papiron jol hangzik, am a gyakorlat lehangolo.
-
wattafaka
senior tag
Remélhetőleg az új funkciók implementálása nem összeomló driver-eket fog eredményezni.
-
-
Egon
nagyúr
LOL, vörös szemüveggel tényleg úgy tűnhet, hogy minden bejön amit ír - hja, tiszta Abu...
Nekem sokkal inkább tűnik Abu másodregjének...A legtöbb fejlesztő fejleszt, nem piaci részesedéseket elemez...
Ezen túlmenően, a kozolosok jó része casual gamer, PC-n van egy jelentős, nem leírható kemény mag, hardcore réteg, akik egész más célcsoport stb. . már csak ezért is minimum megkérdőjelezhető, amit most ír.
Az AMD meg olyan brutálisat szakít a konzolokkal, hogy azóta is max. minimális nyereség jön össze nekik (mint a legutóbbi negyedévben), zömében inkább a veszteséget termelik.
Azzal viszont egyetértek, hogy GCN fog még problémákat okozni, de nem (feltétlenül) a részesedés miatt (főleg, hogy kezdenek kijönni a finomságok: most még "csak" a GCN1 elavulásának lehetünk szemtanúi, ki tudja mikor fog a 2. generáció is elavultnak számítani stb.), hanem inkább az MS nem túl szerencsés DX12-specifikációja következtében. -
-
imi123
őstag
válasz
Malibutomi #13 üzenetére
A konzol Only-hoz sem kell levenni a cipődet.
Mondjuk ez annyira nem is baj.FORZA Pc-n a legvadabb álmaimban sem volt. -
MongolZ
addikt
Bocsi, de meg kell védenem, viszonylag régóta figyelek arra, hogy mit ír, és eddig csak apróságok nem jöttek be. Most pl. egy példát sem tudnék felhozni. A két konzollal az AMD brutálisan szakít, még nem tudjuk, hogy mennyire. Amennyire örültem az elején, annyira kezdek kétségbeesni, hogy túl nagy lesz a GCN arány. Ha igaz ez a 72/8, akkor az NAGYON durva.
(#18) sayinpety: Említhetnél néhány példát, hogy min dolgozol/dolgoztál, mert azt még nem sikerült kihúzni belőled...
(#19) .LnB: Most hirtelen kb. 3 olyan cím jut eszembe, ahol úgy tolták a GameWorksöt, hogy jelentős teljesítménycsökkenés lett volna. Ráadásul ezeket akkor kezdték fejleszteni, amikor még nem volt X1 meg PS4.
De néhány kivétel biztos lesz még ezután is. -
sayinpety
tag
válasz
UnSkilleD #11 üzenetére
Ertem, nem hallottam meg ezt, de jo. :-D
Szerencsere megvesztegetes ritka. Gyorsan kiderulne. Senki sem teszi kockara a karrierjet. Talan magyarorszagon maskepp van, am USAban nagyon megfizetnek minket. Egy IHVnek sokkal jobb a projekt tamogatasa, am vendor specific code pathert feleslegesen utaznak. -
sayinpety
tag
GPUOpent csak azert hasznaljak, mert jo a konzol shader. PC specific code $1 R&Dt nem erne meg a kiadonak. A vezetosegben uzletemberek ulnek. Nem lehet meggyozni oket, milyen jo lenne. Meglatjak, hogy 3-4 het vendor specific munka es razzak a fejuket. GPUOpent csak azert engedik, mert a GCN a target marketen leader. Szemelyes velemenyem szerint ezek az emberek aktataskas vizfejuek. Csupa ertelmetlen dontest hoznak, am ok adjak a penzt.
-
Nalunk a target market ~80 millio. Ebbol ~72 millio GCN GPU. Erre megeri fejleszteni. 8 millio Kepler/Maxwell/Pascal GPU-ra nem.
A 80 millióban benne van a két aktuális konzol és a PC mobil/desktop piac, ahol vagy AMD vagy NV GPU van valamilyen formában? Vagy hogy áll össze ez a szám?
-
sayinpety
tag
Ne eljetek bele magatokat. Kevesen fognak hasznalni nVidia built-in functiont. A legtobb kiadonak csak a reszesedes szamit. Nalunk a target market ~80 millio. Ebbol ~72 millio GCN GPU. Erre megeri fejleszteni. 8 millio Kepler/Maxwell/Pascal GPU-ra nem. Sorry. En megirnam ha kifizetnek, am ingyen nem dolgozom.
-
Locutus
veterán
Akkor egy újabb példa arra, hogy az nvidia is felugrik a vonatra, ha már itt az ideje, de feleslegesen egy perccel sem előbb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Vezetékes FEJhallgatók
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Forrmell.enn
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Suzuki topik
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMTÁS! Dell Optiplex 7050 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 256 SSD Intel HD 630 Win10
- Samsung Galaxy A14 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest