Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanyix

    őstag

    tesszeláció szép és jó lenne... ha ügyesen használják.

    Arra van kitalálva, hogy kevésbé részletes modelleket lehet készíteni amit a tesszeláció feljavít, na meg több optimális LOD változás. Namost a buziek nem így használják.
    Csinálnak egy kvarészletes modellt, és rávágják a tesszelációt. Ezzel az a gáz hogy zabálja az erőforrást, de látványban semmit sem jelent. Annyi van, hogy ha mondjuk az emberke vállívét 2 pixel távolságból néznék kevésbé lenne szögletes az ív... csak hogy nem így nézzük. De ezt a buzi fejlesztők úgyse fogják fel, mert az a cél hogy minden minél részletesebb legyen még ha nincs is szükség rá... néhány játéknál látható hogy a szögletes modelleket egy egy jól eltalált textúrával úgy fel tudják dobni, hogy utána nem is látszik a modell olyan alacsony részletességűnek, ezt hívják többet ésszel mint erővel fejlesztésnek.... de sajnos a legtöbben többet erővel mint ésszel fejlesztik a játékokat, mert kvajól hangik hogy 436456456456456546546 poligon.

Új hozzászólás Aktív témák