Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #11 üzenetére

    Úgy fogalmaznék, hogy a Mantle koncepciójának mintájára, de nem a strukturális működésének mintájára. Ilyen a DX12 is. És elsősorban azért mert ezt eleve játékfejlesztők dolgozták ki.

    Az alacsony szintű elérésnél nem kell olyan dolgokra gondolni, amit évek óta nem tesznek meg a fejlesztők. Aki dolgozott konzolra (Xbox 360, PS3, PS4, stb.) annak teljesen ismerős lesz az egész. Ez lényegében csak azt jelenti, hogy a programod működésének minden részletével tisztában leszel. Ez képessé teheti az adott stúdiót a gyártók segítsége nélkül is AAA kategóriás játékok kifejlesztésére. Még drivert sem kell igényelned a startra. Ez nem jelent gépi szinthez közeli kódolást, sőt a programozás szintje igazából nem változik, csak megkapod a teljesítmény felett a kontrollt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák