Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz Gainka #28 üzenetére

    Még mielőtt agymosott ph-s pistike lennél: Ha nem lesz "végtelen erőforrás" benne, attól még elmegyeget a kártya dx12-vel... Különben sincs fogalmad se mire jók azok a tier 3-as izék, amirtől szó van, sőt arról se most mennyi játék használja, vagy 3 év múlva mennyit fognak használni belőle.
    Sőt továbbmegyek, állítóleg a win9 kiadásakor, áprilisban, még benne se lesz a dx12. Mit gondolsz ,ha kijön a hivatalos, mennyi ideig tart a játékfejlesztőknek arra írni a játékaikat? (mert a mostaniakat már tuti nem fogják átírni rá, ingyé minek dolgoznának...)

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

  • Firestormhun

    senior tag

    válasz Gainka #28 üzenetére

    A linkelt cikkben egyértelműen le van írva, hogy NV kérésére bővítették DX 11-et, mert csak az új feature-ök segítségével működik hatékonyabban VXGI. Nyilván hamarabb be akarják vetni vásárló csalogatás révén és nem akarnak vele várni DX12 véglegesítéséig.
    "...major aspect of VXGI is building the voxel grids used in these calculations. It’s here where NVIDIA has pulled together the D3D 11.3 feature set, along with additional hardware features, to greatly accelerate the process of creating the voxel grid in order to speed up the overall algorithm.

    From the D3D 11.3 feature set, conservative rasterization and volumetric tiled resources will play a big part. Conservative rasterization allows the creation of more accurate voxels, owing to the more accurate determination of whether a pixel/voxel covers a given polygon. Meanwhile volumetric tiled resources will allow for the space efficient storage of voxels, allowing software to store only the voxels it needs and not the many empty voxels that would otherwise be present in a scene."

    ...

Új hozzászólás Aktív témák