Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • qisqaqas

    senior tag

    válasz the_mad #6 üzenetére

    Nem tartom magam hozzáértőnek, de röviden, összefoglalva az előnyeit:

    Közvetlenebb hardverelérés, és nagyobb kontroll a HW felett(fejleszői részről) hatékonyabban fognak tudni futni a szoftverek a GPUkon. Ergo gyorsul a játék. :) Ez pont olyan mintha megfognád egy lány mellét. Farmerdzsekin, pushupon át is érezhető, de nem az igazi. Ez a jelenlegi szitu. Most pedig az egészet kukázni akarják és lecserélni egy szál spagettipántos topra. Nyilván több felelősség is kerül ezzel a devek vállára(régen a DX pont ezért lett olyan amilyen, mert a fejlesztők közvetlenül vezérelték a GPU-t és egy hanyagul megírt kód rántotta magával a gépet de fixme).

    Az megint más kérdés, hogy ezt a teljesítménynövekedést szebb grafika, jobb fizika vagy kevesebb optimalizálás oltárán fogják feláldozni.

    Mindenkit akit ez kicsit is érintett( minden nem microsoft termék tulaja - Android, PS, OSX, Linux) és kicsit is érdekelt ebben az tűkön ül. Fejlesztők szintén zenész. DX12nél jobbnak ígérkezik, de amiben igazán nagyot üt az az hogy széles a platformpaletta. Ez egy fejlesztőcsapatnál kevesebb munkaórában, azaz megtakarított pénzként realizálódik. Hiszen egyszerűen lesznek játékok portolhatók.

Új hozzászólás Aktív témák