Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Plokijuma

    aktív tag

    válasz PaJa1 #5198 üzenetére

    Ahhoz, hogy legyen értelme hirdetni egy-egy cégnek, ahhoz játékosok kellenek... méghozzá sok. Valószínűleg ezért van még sok "advertise here"

    kb. 3 éve a Trackmania Nations is ezzel a céllal indult neki. Ingyenes játék, melynek fenntartását a pályán elhelyezett reklámok fedezik. Hiába volt több százezer játékos aktív, mégse tudták eladni a reklámfelületeket. 3 év alatt 2-szer 1 hétig láttam olyan reklámot, melyen nem TrackMania (ön)reklám volt. Pedig sok játékos volt. Hirdető felületek is kellő méretűek voltak, mégse kellett senkinek. Lehet, hogy ők voltak az ügyetlenek, hogy nem tudtak megfelelő számú szponzort szerezni. De félek, hogy a PT-nél is gond lehet a reklámfelületek eladásával. (ha más nem marad, akkor lehetnénnek még sponsor autófestések, melyek viseléséért kap a játékos bizonyos mennyiségű RP-t, többet, ha jól teljesít)

    Végülis nem volt hiába való a Trackmania Nations létrehozása, mivel ennek hatására jóval több, nem ingyenes Trackmania (sunrise/original) játékot tudtak el adni. Megtöbbszörözték vele az eladásokat. Sőt nagyon hatékony rekláma volt a legújabb Trackmania játéknak, a TrackMania Unitednek. Gyakorlatilag most már úgy fogható fel, hogy a TMN volt a TMU demoja

Új hozzászólás Aktív témák