- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Bluetooth hangszórók
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED monitor topic
- Házimozi haladó szinten
- Milyen házat vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Miracle
senior tag
visual c++ az bizony nem C, akarhogy is hasonlit a neve. es a structok es osztalyok kozott meg ha be vannak agyazva mas osztalyokba is csak annyi a kulonbseg, hogy mi az alapertelmezett lathatosagi modosito, semmi tobb. osztalyba agyazott tipusok eseten nyilvan az osztaly nevevel megegyezo nevterben kell kotoraszni, ha kivulrol el akarod erni a beagyazott osztalyt.
persze ha te C nyelvet allitasz eb a projekt nyelveken a visual studioban (bar ekkor gondolom nem hangoztatnad, hogy c++) akkor meroben mas a helyzet, ugyanis ekkor ugye nincs lathatosag, es nincsenek semmilyen metodusok, habar beagyazott osztalyok sem. tehat C structokat CSAK C nyelvben hatalalsz, c++ban CSAK osztalyokat, igaz ket nevvel is elerheted oket. -
Miracle
senior tag
kevered a szezont a fazonnal.
eloszor is: c++ban a structok UGYAN AZT JELENTIK, MINT AZ OSZTALYOK azzal az apro kulonbseggel, hogy a structokban lathatosagi modosito nelkul minden public, osztalyban meg private. de ezt leszamitva ugyan ugy mukodnek, tokeletesen semmi kulonbseg nincs kozottuk, egymas ososztalyai is lehetnek. habar (ez csak megszokas) structoknak egyszeru adatszerkezeteket szoktak nevezni, ha mar konstruktornal, destruktornal, es operator= nel bonyolultabb metodusaid vannak akkor az inkabb class (de ez csak konvencio) egyebken a structok helyett erdemes boost:uple -oket hasznalni.
// struct deklaracio
struct aa;
//struct definicio
struct aa
{
int i, j;
};
//aa tipusu valtozo deklaracio/definicio
a ta;
//aa tipusu objektumra mutato pointer definicioja
a *pa;
//az aa structhoz uj tipusnev bevezetese:
typedef aa ujnev;
//ujnev tipusu valtozo definicioja:
ujnev tu;
//vegyuk eszre, hogy az ujnev tipus valojaban csak egy szinonima az aa -ra:
tu = ta; // teljesen OK
[Szerkesztve] -
Nedudgi
aktív tag
Ahogy érzed, de a
typedef struct
{
int flag;
float vec3[3];
float vec2[2];
int bone;
}model_vertex_t;nem egészen értem hogy mit akarsz.
Nem erre gondoltál egész véletlenül?
class osztaly
{
private:
struct model_vertex_t
{
int flag;
float vec3[3];
float vec2[2];
int bone;
};
model_vertex_t *mv_ptr;
public:
//osztaly();
~osztaly();
void fg();
};
osztaly::~osztaly()
{
//mem felszabadítás
delete(mv_ptr);
}
void osztaly::fg()
{
//100 elemű model_veretex_t típusú tömb foglalása
mv_ptr = new model_vertex_t[100];
}
void main ()
{
osztaly *a;
a= new osztaly;
a->fg();
delete(a);
}
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- Szimulátor Playseat + Garanciális Logitech G29 kormány + ajándék váltó
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Mini PC! I5 10600KF / RTX 3060 12GB/ 16GB DDR4 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest