- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- 3D nyomtatás
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen házat vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
A játékfejlesztésben a legmacerásabb rész az szokott lenni, hogy nincs specifikáció. Ha az ember olvasgat arról, hogy hogyan születtek mindenféle játékok (főleg az emlékezetesebbek), ott azért elég visszatérő motívum az, hogy megcsinálják a játékot, tesztelik, rájönnek, hogy az úgy nem jó, újraírják, úgy sem, újraírják, úgy működik - és nem csak a kódot kell ilyenkor kukázni, hanem gyakran előfordul, hogy az egyebek is áldozatul esnek és azokat is többször le kell gyártani.
"Nem akarlak elkedvetleniteni, de a jatekfejlesztes 2d platformer szint felett"
De ha megnézel egy Super Metroid (1994, 2D platformer) stáblistát, az se egy névből áll és két évig faragták - pedig hát alapvetően az 1987-es Metroid remake-je, szóval nagyjából azt is tudták, hogy mit akarnak és hogyan fog működni mint játék.
De a dolog másik oldala meg persze az, hogy ma van egy csomó tök fejlett eszköz (engine-ek, asset shopok, miegyebek), amivel azért egy egyemberes csapat is össze tud rakni valamit.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- BESZÁMÍTÁS! ASRock H410M i3 10100F 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB Zalman ZM-T7 400W
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z270G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest