Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dudee

    senior tag

    válasz Kernel #77129 üzenetére

    A hiba reprodukálását elvégeztem helyettük, a videót elküldtem nekik. Ok, a képen nem volt rajta a gyári szám. De elképzelhetetlennek tartom, hogy a szervizben lerakjanak a tv-m elé egy kamerát, amivel esetleg fél napot folyamatosan rögzítenek, hogy majd valaki végigtekerje a felvételt egyetlen egy darab hibás frame-ért (korábban már írtam, hogy volt, hogy 1-2 napig egyszer sem csinálta volt, hogy 20 percenként).
    Amúgy ebben a szigorú protokollban nem hiszek. Pusztán azért így eljárni, hogy kizárják, hogy pár 'haver' trükközzön a szereléssel....De ok, tegyük fel hogy így van. Akkor két amcsi tulaj esetében miért úgy járt el a hivatalos szervizes a garis vt60-nal, hogy elmondás (!) alapján helyben, lakáson cseréltek panelt, majd pár hét múlva felhívták őket, hogy jó-e?
    Akinél elsőre main boardot cseréltek, ott jó lett. A másiknál elsőre nem azt cseréltek, így ismét kiszálltak, és abból is main board csere lett, és az is megjavult.
    Persze itt hiába mondod, nem te diktálsz. De rettentően dühít, hogy amúgy simán tudnám használni, de ehelyett ott áll valamilyen sarokban, és legjobb esetben a postázásra vár heteket.
    Rosszabb esetben érdekes módon belekerül egy Discovery logó (ld fórumtárs esete).
    Alapból nem vagyok ilyen háklis, de érted, félmillió forintos cuccról van szó, úgyhogy merem remélni, hogy k@rvára vigyáznak rá.
    (az átvételi elismervény meg egy vicc, egy fénymásolt, tépett 'fecni' egy firka szignóval. Még a pecsét is fénymásolt rajta, ez önmagában semmit sem garantál, az tuti)

Új hozzászólás Aktív témák