- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Minden erejével a 2 nm-re fókuszál a Samsung
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen házat vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
sztanozs
veterán
válasz
lanszelot #21425 üzenetére
Nem gondolom, hogy tamado voltam, de ha ugy erzed akkor bocsanatot kerek erte...
Egyebkent, meg, hogy mit es hogyan probaltal ki (milyen verzioju php fut egyebkenet a szervereden?) azt nem tudja senki (meg azt sem tudom, van-e valahol kep/screenshot, mert lehet, hogy a ceges proxy miall nem latom), de te magad irtad:
Hello,
Még nagyon kezdő vagyok, ezt nem értem.
Nagyon sok minden van ott, és nem értem mi az ami rám vonatkozik.
Azt láttam, hogy ott van object, olyan ami nekem kell, de a sok minden között elveszek.
Ennek ellenere kototted az ebet a karohoz, hogy marpedig az nalad nem fog menni, amit javasolt, meg hogy ami neked kell, az objektum, nem lista... pedig neked nem is egy objektum kell, hanem egy string (szoveges json reprezentacio), amit akar kezzel is ossze tudnal ollozni, de persze konnyebb a rendelkezesre allo eszkozokkel:
json string -> asszociativ tomb -> ujabb elem hozzaadasa -> json szovegge visszaalakitas
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Metal topik
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- One mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Lenovo LOQ 15APH8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7840HS RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Okostelefonok és eszközök felújítása, akkucsere, törött kijelző csere, ODA-VISSZA FUTÁRRAL IS!