- Villámgyorsan töltődhet be minden a PNY új SSD-jével
- A Kensington új terméke mindent megtesz, hogy kímélje csuklódat
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
- Utolérjük a processzorokat? Az ASUS új monitora ma a leggyorsabb a piacon
- Sorban áll az iPad és a MacBook az OLED panelekért
- John Carmack csalódott a DGX Sparkban
- Utolérjük a processzorokat? Az ASUS új monitora ma a leggyorsabb a piacon
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- RAM topik
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rodzser Mór
senior tag
Irigyellek! Nekme is kéne tuning, csak laikus vagyok a témához.
Mint írtam, a gyári beállítást visszatettem pár hónapja. Előtte rootolt volt a készülekem, visszaállítás után pedig már nem. De a lényeg, hogy semmi haszna nem volt a visszaállításnak, ugyanúgy lassú a telefon, ugyanúgy fing a szabad memória.
Újabban pedig azt csinálja VOIP hivás kezdeményezésekor, hogy a közelségérzékelő nem teszi a dolgát, fekete marad a képernyő ha elveszem a fejemtől a telefont beszélgetés közben. De nem rögtön az elejém. A beszélgetsé elején oda-vissza teszem, akkor kapcsolgatja is a képernyőt. Aztán egyszer csak már nem kapcsolja vissza. És az oldalsó on/off gombbal tudom életrekelteni, de ekkor már képernyő zár aktív, el kell húzni a lakatot. És így jutok vissza a VOIP alkalmazáshoz.
Az enyém 2-magos, tiéd is olyan?
Új hozzászólás Aktív témák
- 24 GB-os RTX 3090 OEM
- HP Z-Book G3 ! Csere-Beszámítás! I7 6820HQ / Nvidia Quadro M1000M 2GB / 16Gb DDR4 ! Új Akksi!
- Apple iPhone X Space Gray Ikonikus dizájn, Face ID, OLED kijelző 64 GB Használt, megkímélt ,100%
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync