-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ReSeTer #174351 üzenetére
Ezzel lehet hogy nem vagy előrébb de nekem 128k-ban állt meg a mutatvány, hozzáteszem ebből 40k volt a szett (INA), a többi munkadíj... igaz nálam nincs okoskerék (1.2 TSI).
Márkaszervízt felhívtam előtte, hogy mennyi lenne az annyi, azt mondta hogy csak az okoskerék 300k (
), milyen jó hogy nincs is benne....
megpróbáltak már telefonon átb/szni, kértem írásos ajánlatot (átküldtem a forgalmit), azóta se kaptam meg...
Amúgy a gyári láncnak semmi baja nem volt 150e km után se, a feszítő miatt csörgött be néha, ezért cseréltem a biztonság kedvéért.
dj79: eltettem a leírásodat
, egyszer én is el fogok menni emberünkhöz, de egyelőre még nem érzem szükségét
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
válasz
ReSeTer #174351 üzenetére
A miénkben 132-nél cserélték a komplettet. Az okoskerék az elnyújtott (longlife) olajcsere-periódusok miatt hal meg tudomásom szerint.
A 350 ezret mindennel együtt hallottam, hosszbordásszíj, vízpumpa etc.Ami nem okoz tutira gondot: a kéziváltós G5-ben nincs dmf, illetve ugye értelemszerű dpf sem, a fogyasztás pedig barátinak mondható.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- CES 2025: beharangozta az RDNA 4-et az AMD
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Path of Exile 2
- Házimozi belépő szinten
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest