Aktív témák

  • nagyy

    csendes tag

    válasz Thx1138Hu #1 üzenetére

    Hi,

    én a Szirmay-Kalos László/Antal György/Csonka Ferenc féle ''Háromdimenziós grafika, animáció és játékfejlesztés'' c. könyvet ajánlom. Igaz ez nem kifejezetten OpenGL-re tanít meg, de elég jól elmagyaráz mindent, amit tudni kell, ha 3D vel akarsz foglalkozni. Ráadásul a benne lévő példaprogramok is OpenGL-el vannak megírva. (asszem az utolsó néhány oldalon van egy kis D3D is, de az szinte csak említés szinten). Ha a dolgok matek alapja is érdekel, akkor kifejezetten hasznos, ha nem, akkor kb a könyv felét át kell ugranod... Az ára egyébként közel 5 és félezer HUF ugyhogy jól át kell gondolni a megvételét.

    UI : Ha az egész könyvet meg akarod tanulni/érteni, akkor sztem az egy kicsit több időt vesz igénybe 21 napnál... :DD

    [Szerkesztve]

Aktív témák