- Hamarosan kapható a Razer új, kábelmentes töltéssel kecsegtető egérpadja
- A Fehér Házban marad a Starlink Trump és Musk rossz kapcsolata ellenére
- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- ASUS blog: hódítsuk meg az online tabellákat ROG egerekkel!
- Egy 2,4 milliárd dolláros Alphawave-üzlettel erősített a Qualcomm
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz
Debilon #24819 üzenetére
A kilométert azért írtam mert ha 150 lenne benna akkor még nem sok gond jön elő de jó eséllyel 250 van benne ami magával hozza az alábbiakat:
-fékek, bovdenek (hátul 1.8 esetében is tárcsa van, azaz a kézifék pedig dobfék, ilyenkorra már elkopik annyira a hátsó tárcsa dob része, hogy nehéz beállítani jóra és gyorsan hatástalan is lesz)
-szilentek körben (szedán esetében csak hátul van kb 16 és ebből 6-hoz elég nehéz hozzáférni és akkor még van az autó elejében is)
-Kipufogó lyukak (konkrétan a középdob és csöve olyan 200 körül cserés és többnyire csak foltozni szokták ami csak pár hétig jó)
-Klíma kompresszor és csövek valamint a nyomásszabályzók
-Motor érzékelői, nem feltétlenül hibásak de hibát dobhatnak, sokszor elég csak megtakarítani a csatikat és ellenőtizni a kábeleket. Lambda szonda is előfordulhat, nekem pl még jó és gyári (246e km)
-Alapjárati motor is vagy előjön egy adott autónál vagy nem.
-Szekunder levegő pumpa sokból már ki van dobálva ami lassabb motor melegedést jelent így télen pl gyorsabb kopást. (Ez a kis cucc az akku fölött található a sárvédő belső oldalán egy kis kerek fekete műanyag, annyit tesz, hogy hideg indításkor plusz levegőt juttat a motorba ami így plusz benzint is ezzel gyorsabban melegszik be, ugyanakkor hideg indításnál elég hangos tud lenni bár pár perc alatt le is áll
-Elektromos gondok, eltörnek a kábelek (főleg a bal hátsó ajtó problémás és ott is főleg a kpzár motorja, szét lehet ugyan szedni de azért melós, mikrokapcsolót kell benne cserélni ami otthon is megoldható)Hirtelen ennyi jutott az eszembe, a lényeg az, hogy 150nél még egész problémamentes lehet de 250-es állásnál már előjön jópár cserélendő dolog, nem is annyira hibák ezek pusztán ennyit bírnak pl a szilentek.
A motor ha jó olajat kapott és nincs valami nem ismert baja még jó lehet simán.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Új! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- AKCIÓ! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged