- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Milyen processzort vegyek?
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #54186 üzenetére
de nem is arra gondoltam, mint egyszerű adagolós!
itt egy cikk, leírja a lényeget
a nyomás a mechanikus adagolóknál legalább 125 bar. Az érték motortípusonként változik, és sok mindentől függ.
A közös nyomócsöves dízeleknél egyáltalán nincs adagoló szerkezet. A hengerek előtt egyetlen cső van, amelyben irtózatosan nagy - mármint a mechanikushoz képes - nyomással várakozik a gázolaj. 1000-1600 bar, manapság akár még magasabb az érték.
a dti-k amolyan hibridek, már nagyobb nyomáson dolgozik, de még adagolós, ezért is drága az adagoló felújítása, ott is számít a nyomás. az enyém még a kőkorszaki dízel, annak minden előnyével, nálam az adagoló felújítás tömítés cseréből és beállításból állt a próba padon, az volt asszem 26 ezer ft!
Új hozzászólás Aktív témák
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten