Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Undoroid

    őstag

    válasz tildy #62511 üzenetére

    Ezt Én is megerősíteni tudom! Nem minden motoros felelőtlen. Vannak motoros ismerőseim mindkét nem részéről és Ők nem szoktak "agárkodni". Viszont van rossz tapasztalatom is. Az utcánk -lakóövezet- elég szűk és 30-as tábla is van...ennek ellenére rendszeresen 150-200 körüli sebességgel szokott itt elhúzni egy agyament! Túl van már több összetört motoron és több kórházi kezelésen is, mert többször volt része balesetben...legutóbb, amikor láttam, akkor tenyérnyi sebekkel volt tele az arca, kezei és a lábai...

    Amióta egy közlekedési Rendőr költözött a szomszédságba, azóta egy kicsit visszavett...messziről lehet hallani, ha jön....majd nagyon lelassít és miután elhagyta a "veszélyzónát" újra rákapcsol...és szerinte ez így helyes. :W Pont az ilyen esetek miatt vannak ezek az általánosítások...

    Viszont ez a jelenség (sajnos) megvan szinte minden más közlekedési eszköznél is:

    - gyalogos (átkelésnél nem néz szét; ott akar átmenni, ahol tilos)
    - bringás (tegnap sem jött erre semmi, ma sem fog- alapon nem néz szét; kijelölt menetiránnyal szemben közlekedik, kivilágítatlan, stb...)
    - elektromos bringás (ön- és közveszélyes viselkedés; legalapvetőbb közlekedési szabályok be nem tartása)
    - motoros
    - autós (csak Én létezem szindróma; agresszív vezetési mód)
    - buszos (lesodorja a bringást; menet közben !!! újságot olvas * vagy SmS-t küld, stb...)

    Sajnos ezek miatt vannak az általánosítások.

    * Ez utóbbi itt, egy menetrend szerint közlekedő helyközi buszon játszódott le és készült róla több, rövid videó felvétel is egy utas által. A kereskedelmi TV-k is bemutatták a felvételt, mert óriási botrány volt belőle.

  • parandroid

    félisten

    válasz tildy #62511 üzenetére

    Az őrült gyalogos (vagy az őrült kerékpáros) és az őrült motoros között nagyságrendek vannak a károkozási potenciált tekintve. Az őrült autós más kérdés, de az autósok 95%-a legfeljebb balfasz, de nem öngyilkos, motorosoknál ez az arány fordított, és a súly/teljesítmény arányuk amúgy is jóval nagyobb.

    Olyan sztorit legalábbis még nem sokat hallottam, hogy valaki kanyarodni próbált, és egy hátulról 160-nal belerohanó gyalogos kettétépte az autót. Motorosokkal ellenben előfordul az ilyesmi. Autókkal megintcsak, de ha az úton előforduló autók és motorok számát viszonyítjuk, valahogy a motorosokkal még arányszámot nem tekintve is sokkal gyakrabban, hát még ha az arányokat is belekalkkulálod.

    Utálhatod az általánosításokat, amennyire csak tetszik, a számok makacs dolgok.

    Szerk.: Azt persze még hozzátehetném, hogy a motorosok a rossz hírüket elsősorban az őrült gyorsasági motorosoknak köszönhetik (akárhogy is hívják ezeket szakzsargonban), és nem a szakállas-kendős krúzolgató harley-s öreguraknak, csak nehogy jöjjön valaki, aki kikérje magának az általánosítást, mert ő ismer borzasztóan megfontolt gyorsasági motorosokat, akik még sosem lépték túl a megengedett sebességet, és ha idős nénikét látnak a zebránál, akkor leszállnak, és átkísérik.

    p

  • Viszlát

    addikt

    válasz tildy #62511 üzenetére

    Altalanositani sosem szerencses, ez nem is kerdeses. En viszont abszolut megertem peterkeT hozzaallasat is, sot, kovetendo peldanak tartom, magam is ha meglatok egyet, onvedelembol atvaltok extra defenziv modba. Ebben persze van altalanositas, de jellegebol (es celjabol) fakadoan ezen fennakadni nagyjabol olyan mintha nepi bolcsessegeket kezdenenk izekre szedni es bizonygatni, hogy nem mindig lesz szeles a masnap, ha voros az eg alja.

Új hozzászólás Aktív témák