Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • envagyok

    veterán

    válasz Madwe #2338 üzenetére

    Nem oled probléma ez, hanem LG probléma, feltételezem webos, mivel a régi tv nem csinálta.
    Volt jópár LCD,plazma,led tv-m, igényes vagyok arra, hogy amit nézek milyen minőségű, ezért nem értem mi a baj.
    Egyébként sok tv-vel előfordult már, hogy az egyik PCMCIA kártyamodul megy, a másik márka nem.
    Szerintem itt van a kutya elásva.

  • Strezi

    őstag

    válasz Madwe #2338 üzenetére

    Piftuka minimálisan nekem is bassza a csőrömet, mert nem értem hogy miért éri meg neki órákat szánni ilyen hosszú hozzászólásokban ecsetelni a problémát...

    Igen, értjük, neki nem megy. Voltak javaslatok, de nem működik neki. Ennyi. Fél mondat, következő?
    Max, irassuk bele a topic nyitóba, hogy ne ilyen TV-vel akarjanak UPC kábelen TVzni.

    Szerintem nem én vagyok az egyetlen a topicban, aki még soha nem nézett TV adást az OLED-en, sőt az előző plazmámon sem az utóbbi 13 évben :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Használt 14.3 kWh LifePo akkuk eladók ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

  • Piftuka

    veterán

    válasz Madwe #2338 üzenetére

    "Szerintem ennek helye van itt is, hiszen nem tudni, h upc vagy lg oled részéről van a gubanc, mindenesetre más jövőbeni oled tulajokat is érdekelhet, h jelenleg valami valahol nem oké, nem? Pláne ha esetleg sikerül végigverekednie Piftukának magát a megoldásig a szolgáltatóknál, nem gondolod?"

    Nagyon jól látod a helyzetet, és én éppen azon voltam, hogy eljussak a megoldásig! Még annyit ehhez a témához, hogy inkább minden jóérzésű fórumozónak örülnie kellene, ha az "X és Y TV-ket néztem, Z pénzből melyiket vegyem? - Az X-et! - De miért? - Mert az a jobb! - Ok, köszi!" stílusú sablonkommunikáció helyett egy adott témával kapcsolatos beszélgetés folyik. Naphosszat, de akár "évhosszat" is... Erről szól ugyanis egy fórum.

    Én a magam részéről nagy érdeklődéssel olvastam, olvasom az éppen futó beszélgetést a "kadenciahelyes lejátszás", és a "mozgásmegjelenítés témájában", valamint minden építő jellegű, érdekes hozzászólást is.

    Megjegyzem, nem haragszom senkire! Bizonyára néhányan a saját, általuk megelégedéssel használt készülékük irányába történő "támadásnak" vélték a leírt eseményeket. Pedig hát erről szó sincs.

    Higgye el mindenki, hogy én lennék a legboldogabb, ha a múlt vasárnap vásárolt TV-m kifogástalanul üzemelt volna, és én azóta is széles mosollyal az arcomon a TV által megjelenített tartalmakat élvezném!

    Azt a csalódást, elkeseredést, idegeskedést pedig, amit az elmúlt ~1 hétben átéltem emiatt, nem kívánom senkinek! :(

    Na, de hogy rövidre zárjam a történetet, leírom a fejleményeket:

    - A UPC-vel és az LG tech support-tal is négyszer beszéltem, utóbbival meglehetősen részletesen. Miután a szerdai kényszerű cserét követően ismét muszáj volt tesztelnem, a lehetőségekhez mérten (napközben dolgozom, este érek haza) intenzívebben tettem meg mindezt.

    Kiderült, hogy a "LIST" funkció is ugyanazt a hibát generálja, ráadásul a készülék véletlenszerűen "reset"-elte többször a képbeállításokat. Mint amikor a "visszaállítás" funkciót használja az ember, és a gyári "Eco" képmóddal indul újra a készülék.

    - Mindezek miatt az LG tech support szerint ez nagy valószínűséggel elektronikai vezérlési és/vagy alaplap hiba. Adott esélyt a szoftveres problémának is, és kis esélyét adta annak, hogy a UPC kártyával valamilyen inkompatibilitási probléma is bejátszhat. Ráadásul az is lehet, hogy mindezt valami "gixer" okozta a 2016 végi lengyel gyártásban.

    Mert bizony ezt sem lehet teljesen kizárni. Éppen itt írta fentebb valaki, akinek ilyen OLED készüléke van, hogy az övé "2015. decemberi gyártás", az információk szerint "A panel a GOLD széria egy tagja"....
    (Egy gyártó csúcs kategóriás készüléke a teljes gyártási ciklus alatt nem egyforma minőséget kap... számomra az ilyen elfogadhatatlan.)

    Biztosra csak akkor tudott volna menni, ha kiküld egy szervizest, aki alaplapot cserél. (A UPC által ajánlott nagyon régi FW-esre viszont gyakorlatilag nulla esély volt.)
    Én ezt egy vadonat új készülék esetében nem voltam hajlandó elfogadni.

    - Elmondta, hogy ezt a mérnökeiknek kell megoldani, akár közösen a UPC-vel. És én ezzel egyet is értek. Nem háríthatja a felelősséget egyetlen szolgáltató és/vagy gyártó sem a vásárlóra, akinek semmi köze nincsen a termék és/vagy szolgáltatás hibájához.

    Én tényleg nem akartam visszavinni a TV-t, ezért abban maradtunk, hogy ő egy email-ban alapos vizsgálatot kér a mérnökeiktől. Várhatóan 1-2 héten belül jutnak valamire, és azonnal értesítenek engem.
    (Itt jegyzem meg - nem először -, hogy rendkívül felkészült, alapos, udvarias és segítőkész a tech support munkatársa! Le a kalappal előtte! Jó volna, ha mindenhol ez lenne az alap.)

    Bízunk abban, hogy a UPC-vel közösen találnak olyan megoldást, ami nem igényli a készülék szervizelését.

    - Ezzel az információval mentem vissza pénteken a Media Markt-ba, jelezve, hogy élnék a csereigényemmel, amennyiben mégsem talál a két cég megoldást a problémára. Addig viszont várjunk 1-2 hetet, bízva abban, hogy minden jól alakul. És ezzel mindenki jól jár.

    Sajnos a Media Markt nem volt hajlandó várni. Az osztályvezető azt mondta, hogy vagy most érvényesítem a cserét, vagy nem érvényesítem.

    Ezért aztán visszavittem tegnap a készüléket, és visszakértem a pénzemet.

    - Érdekes adalékként elmondom, hogy az LG-nek egyszer globálisan az összes készülékével gond volt UPC hálózaton belül. Azt akkor az LG orvosolta. (A promóter srác mesélte el mindezt.)

    - Valamint kiderült, hogy itt nálunk melyik szervizzel van kapcsolatban az LG. Nos az alapján örülök, hogy nem kértem az alaplapcserét. Sőt erősen gondolkodom azon, hogy egyáltalán emiatt bármilyen LG terméket vegyek a jövőben.
    Az ominózus szerviz a rendszerváltás előtt, alatt és óta üzemel városunkban. Egyszer egy szalagbetekerési problémával leadott videomagnónk javításaként azt végezték el, hogy !!!kenőzsírral "megküldték" a szalagtovábbító gumigörgőket!!! (Később egy rendes, műszerész ismerősöm tette rendbe, és javította meg tökéletesen a mechanikát.)
    Számos ismerősöm, rokonom révén tudok hasonló történetet a "szakértelmükről". Értem én az LG-t, hogy valakivel le kell szerződniük, mert saját (LG által foglalkoztatott) mérnökökkel nem tudják lefedni az egész országot, de tudnék én a jelenlegi szervizen kívül több más alternatívát is számukra, mint partnert. No mindegy...

    Summa summarum:
    - Sajnálom, hogy így alakult, mert a képminőségét nagyon megszerettem ennek a készüléknek! A "Harry Potter", "Star Wars", a "Hobbit 3D" Blu-ray filmjeim soha nem voltak ilyen lenyűgözőek.
    "Az Élet Könyve" BD 3D pedig maga volt a vizuális orgazmus, a gyönyörű színeivel és tűéles 3D-jével.

    Viszont ha választani lehet egy gyönyörű képminőségű, talán szériahibás, funkcióiban is hibázó készülék, vagy egy valamelyest kevésbé gyönyörű képminőségű, de kifogástalanul működő készülék között, akkor nem kérdés, hogy az utóbbit választom.

    - Egyelőre viszont várok, mert tegnap teszteltem egy Samsung KS8000-eset, és bár annak a készüléknek nagyon szép a képe, gyönyörűek a színei, sőt kifejezetten csodás a "Normal" képbeállítás melletti természetessége, a mozgásmegjelenítése kifogástalan... az OLED csodás feketéje rögtön hiányzott. :)

    Talán szerencsém lesz, és az elkövetkező 1-2 hónapban elérhető lesz még pár remek 3D készülék! Ha mégsem, akkor vásárolok egy olcsóbb Full HD TV-t televíziózás céljából, a házimozihoz pedig egy vásznat és egy projektort!

    Még egyszer nagyon köszönöm Mindenkinek, aki a hozzászólásával segített, illetve segíteni szándékozott! :R

    [ Szerkesztve ]

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák