- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
daneel_hu #34301 üzenetére
Akkor magyarán nincs valós realitása az OLED fakulására épeszű felhasználás mellett. Úgy is előbb égne be,mint hogy kiégjen.
Ez megint felvet egy kérdést,hogy aki most OLED-et vesz az valószínűleg 4 év múlva megteheti,hogy lecseréli egy jobbra simán. Nem azt,hogy én 2011-ben megvettem fotószerkesztésre a DELL IPS monitoromat és azóta is azt használom.
Sajna van olyan családtag,aki folyamatosan a kedvenc sorozatait nézi a TV-n nappal és akkor éghet be az OLED. Sajna még mindig csak a sötét szobában HDR filmek nézésére a legjobb az OLED -
válasz
lala666 #34332 üzenetére
Most nem azért, mert nekem is az egyik tv-m 65FZ950, de nagyon jó tv. Kérdés, hogy ismerősöd miért akarja eladni, odaadni. De ha hibátlan, én nem sokat gondolkodnék... A C7V-t nem ismerem, de a Pana csak max egy éves. Újkorában közel egy milkát kértek érte, én már csak tudom. Ha most csak 140-et kellene ráfizetned, az szerintem nagyon korrekt ajánlat. De csak akkor, ha a tv hibátlan.
-
gu007
aktív tag
Ma én is megkaptam az 55C9-et.
egy 42ln5400 után odab@sz
tesztképeket nem néztem, nem is áll szándékomban. Az rtings ajánlása alapján beállítottam. Nagyon tetszik a látvány
-
daneel_hu
addikt
válasz
torma1981 #34342 üzenetére
Mi (is) gyártással is foglalkozunk (cég). Mármint gyártással is, de ne műszaki cikkre tessék gondolni.
Van egy elég erős keretszerződésünk, fix időintervallumra.
Eleve csak határidőre teljesíthetünk, amennyiben minőségi kifogás áll fenn, akkor orvosolnunk kell a problémát, a kiesett időszakra pedig kötbért számítanak fel(!).
Amennyiben az "orvosolt" probléma után is minőségi kifogás áll fenn, a megrendelő fenntartja a jogot arra vonatkozólag, hogy mással gyártassa le a termékeket. A különbözetet és az időhátrány okozta kárt nekünk kell megfizetnünk, akik szerződésben állnak a megrendelővel.Ez csak egy példa arra vonatkozólag, hogy bármilyen szerződés hibás teljesítése esetén mennyire meg lehet fingatni a gyártót. Márpedig ha javítás után is szar egy készülék, akkor jogod van a szerződést semmisnek tekinteni. (tévé vásárlása = szerződés, a teljesítés = hibátlan készülék).
Ez magyarán azt jelenti, hogy már a második panelcsere előtt küldheted őket a p***ba.
-
johnwillow
tag
Alzától vásárolt valaki c9-et? Mennyi időre szállítanak? Mo-i garanciával? Köszi!
-
torma1981
veterán
válasz
torma1981 #34339 üzenetére
(#33346) daneel_hu
Igen, erre is van törvény. (eu-s)
Amennyiben a jótállási idő alatt a készülék meghibásodik és a szerviz javítja, majd később ugyanaz a probléma fenáll (jelen esetben itt egy panelcsere oldotta volna meg az első problémádat), akkor kérheted a szerződés előtti állapot visszaállítását.
Ezt azért találták ki, mert vannak olyan termékek amelyek tervezési hibával kerülnek forgalomba, és ilyen esetben sem járhat rosszul a fogyasztó.
Ezt a csere szót felejtsétek el, ilyen nincs.
Te döntöd el mit csinálsz, nyilván a többségnek tévé kell, tehát ekkor így is úgy is csere lesz.
De a kiindulási pont a szerződés előtti állapot visszaállítása.
-
alaves
addikt
válasz
lionshamlet #34327 üzenetére
Használd az rtings beállításait, valamint trumotion, BFI ízlés szerint.
-
dh66e
veterán
válasz
blaca83 #34334 üzenetére
leírtam, hogy javítást illetve újabb B7-es szériát nem szeretnék.
Ilyet nem kérhetsz jogszabály szerint amennyiben a hiba javítható pl panelcserével.Ezt csak tartós problémák vagy javíthatatlan és gazdaságtalan javítás esetén kell ajánlania a szervíznek akik az lg-vel lebokszolják a mikéntet.
-
nitro16
senior tag
-
renatto
őstag
válasz
blaca83 #34334 üzenetére
Minek vitték el a tévét?! A panelt kellet volna kivinniük és cserélni, bár ehhez előbb ki kell menni fényképezni és rendelni egy panelt.... az nincs tarcsiba a raktárban.
LG biztos nem küld neked házhoz tévét, az fix. Épp ezért kapsz csereutalványt, de azt nem vagy köteles levásárolni a boltban, kérheted a pénzt és megveheted ott ahol szimpi vagy olcsóbb.Nem értem mit "kavar" a szerviz, hisz neki teljesen mindegy mi lesz a végeredmény, neki pénzbe nem kerül. A boltbak már annál inkább.
-
blaca83
őstag
Sziasztok!
Múlt héten hétfőn bejelentettem a hibát (55B7) az ügyfélszolgálaton és szerdán jöttek is a szervizesek és el is vitték a tévét.
Egy idős úr volt a szaki aki meg is állapította kapásból, hogy panelhiba. Mivel fényképezőgépet nem hozott megkért, hogy csináljak pár képet és küldjem el a TV papírjaival együtt elektronikus úton a cégnek ahol dolgozik.Ezt meg is tettem és leírtam, hogy javítást illetve újabb B7-es szériát nem szeretnék. Csereutalványt vagy újabb szériát, mondjuk egy B9 esetén elfogadok.
Mivel nem hívtak telefonon és az email-re sem válaszoltak, ma este felhívtam a szerelőt. (Sajnos a kaposvári szerviz már bezárt)
Azt mondta, hogy ő nem tud semmit az ügyintézés további menetéről de úgy tudja, hogy a főnöke és ahogy Ő nevezte a "mérnök srác" rendelt egy újabb panelt.Most felhívtam a központi ügyfélszolgálatot és a diszpécser elmondta, hogy ez természetesen nem így működik ahogyan a Rotech Szerviz Kft. intézkedik az esetemben.
Elmondása szerint a szerviznek kötelessége jelezni az LG Társosztály felé, hogy ez már nem az első meghibásodás és én nem szeretném ezt a továbbiakban.Továbbá azt is mondta, hogy tudomása szerint újabb szériát az LG-nek nem áll módjában címre küldeni végfelhasználónak.
Ergo csak a csereutalvány marad lehetőségként és a MM-ban kell levásárolni.Egy kikötést hozott még fel a diszpécser, hogy az elbírálás során a "Társosztály" elvileg dönthet a javítás mellett, de nem szoktak.
Kérte, hogy ha tudok akkor holnap beszéljek a Rotech Szerviz Kft. vezetőjével és ha értetlenkednének akkor nyugodtan irányítsam őket hozzájuk.Itt tartok most és kíváncsi leszek mikor lesz újra tévém...
-
renatto
őstag
"Én nem a hsz-ek valóságtartalmát elemeztem"
Pedig lehet nem ártana. Te is csak kiragadtad, ami nem szimpi és ennyi... az teljesen mindegy hogy van vagy nincs valóságtartalma. Értem. Vagyis nem... Ha valaki benéz ide, hogy beböffentse, miért sz@r az OLED és hogy ő QLED-et vett, mert az nem ilyen, az komolyan nem értem mire számít?!
Kezdem azt hinni ez valami beavatási szertartás....
-
daneel_hu
addikt
válasz
Pro Koryak #34322 üzenetére
Sokkal több E-t vettek itt, csak le is léptek mert nincs problémájuk.
Egyébként az avforums-on sincsen E-probléma a 2016-osok óta. A 2016-osokkal sok beégéses gond van de az sajnos igaz a B-re és a C-re is.Pont ezt mondom, hogy válogatják a W-hez a paneleket. (eleve LG Signature jelzést kap)
Ettől még mázlival kaphatsz egy hasonló minőséget B-ben is csak erre kicsi az esély.
Szinte semmi, maradjunk annyiban. -
alaves
addikt
válasz
lala666 #34307 üzenetére
Ha használsz interpolációt a mozgásmegjelenítéshez és zavarnak az artifact-ok és a röccenések, akkor cseréld, de célszerű lenne inkább 65"-re váltani.
A B7-em 3. kijelzője ~2500 üzemórás (ebből HDR ~100 üzemóra 60 fényen) kizárólag 17-25 OLED fényen, ~40x lefuttatott pixelfrissítővel: szép homogén kép minden színen, banding alig van, tinting nem látható. Szinte sajnálok majd megválni tőle a 65"-re való lecseréléskor. -
Pro Koryak
addikt
válasz
daneel_hu #34170 üzenetére
Pont az LG B/C lenne a Suzuki 1.2 GL, a G/W meg a Suzuki 1.2 GLS.
Igen, uazt a panelt kapja a B is meg W is, max a kalici szigorúbb a W szériánál.
Mondjuk itt topikban nincs G/W tulaj, hogy kiderüljön milyen is valójában, azért az LG-ből kiindulva nem lepődnék meg dolgokon
E tulaj meg talán 2-3 van itt. Tegye fel a kezét! -
alaves
addikt
válasz
lionshamlet #34285 üzenetére
Főmenü ---> Energiatakarékos üzemmód: Automatikus ---> ki (és állítható lesz az OLED fény).
-
Milyen tapasztalait? Van/volt oledje?
Ez olyan, mintha mondjuk én elmennék a Qled topicba és olvasgatnám, majd látnám a problémákat, amiket leírnak a userek és egyszercsak beírnék és elkezdeném ecsetelni a Qled hibáit, amiket mások leírtak. Plusz szídnám, hogy így meg úgy, idézgetnék mások (Qled tulajok) beírásából és vitáznék egy évek óta Qledet használó felhasználóval, miközben én max a boltban láttam olyan tv-t. Érzed a visszásságot?
Persze bárki hozzászólhat, hiszen ez nem egy zárt fórum, de azért meg kell maradni a realitás talaján. Kérdezni kell, nem kijelenteni. -
lala666
őstag
Hali! Érdemes vajon lecserélnem a c7v -met, pana fz 950 re ? Van egy viszonylag jó ajánlatom.
-
renatto
őstag
válasz
daneel_hu #34301 üzenetére
A pixelfakulásra ott az első rtings burn-in teszt, ahol az IPS panel teljesen mattolva lett.
-
Hzi
aktív tag
-
lionshamlet
senior tag
válasz
lionshamlet #34285 üzenetére
Erre valaki?
[link] -
daneel_hu
addikt
válasz
grabber #34236 üzenetére
"Az hogy idővel nem csökken a fényereje,nem ég be. Azért elég csak megnézni az topikot,ki hányszor cserélt már panelt. Az olcsóbb LCD-ből több fogy mégsem hallani ennyi panel cserét.
Már mindenki azon röhög,hogy lejárat előtt cseréljen panelt,mert beszarik addigra már. Erre mondom,hogy ez nem a megbízhatóságot jelenti."Kár, hogy ma nem voltam... látom megy a flame rendesen.
De hát dolgozni is kell, különben sosem lesz 77W9-esem.Rtingsnak volt egy oled-tesztje, 8000 óra alatt 0,5% alatti fakulást mértek, értsd: semmit, nullát.
8000 óra az nálam pl 3 év intenzív használat.
Ha 16 000 óra alatt fakulna 1%-ot (értsd: 6 év intenzív használat), akkor így jártam. Ez azért röhejes mert addigra lesz új tévém.
Szerintem egy olcsó LCD tévén hamarabb fakulnak a pixelek.
És a RTINGS nem 20-30-as oled fénnyel csinálta a tesztet - jóval magasabb értékkel -, egy jól beállított tévé az nagyjából ilyen fényerővel megy SDR tartalomnál.A beégés pont abból eredhet, hogy a kumulatív használat meglátszód(hat) egy-egy subpixelen, ezek jobban fakulnak az adott helyen. Ez általában rosszul beállított tévéken fordul elő 2018 óta, vagy extrém brutál fényerővel terhelt készülékeken, statikus elemekkel.
Tény, hogy figyelni kell erre.De ha valaki szépen beállítja a készülékét, akkor majdnem semmi esély nem lesz arra vonatkozólag, hogy beégjen a masina. És akkor a család is használhatja agyatlanul...
Bár azt mondom, 2-3 év alatt még így is gond lehet ha valaki folyamatosan piros vagy zöld hírsávokat néz napi szinten órákig. De aki így tesz, az tényleg nem tudom minek vesz ilyen tévét.
Azt nem tudom mit csinál a cucc mondjuk HDR-es játékképpel, folyamatos statikus vörös HUD-dal. (valszeg' beég)Az itteni panelcserék nagyon nagy része főleg tint probléma és dead pixelek miatt történt.
Beégés ha jól emlékszem összesen 3 volt, ebből egy 2016-os, és 2db 2017-es készülék égett be. (vagy 3, ebben nem vagyok biztos)
2018-as modell szerintem egyik sem, de javítsatok ha rosszul emlékszem.
A 2017-es "beégés" is mintha 1-1 LG és Pana téglalap hiba lett volna (ez inkább a pixelfrissítés hibája), tehát összesen 2 készülék produkált beégést, a 2016-os E6V-m és Alaves B7-ese?Ettől még persze jövőre megszaporodhatnak a 2018-*as hibák, jöhetnek beégések amikor ezek a készülékek már 2 éve üzemelnek legalább. Majd meglátjuk.
Összességében úgy gondolom, hogy túlzásokba esel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Óvodások homokozója
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Diablo IV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- Nyaralás topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 9400/ RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest