- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondjuk eleve óriási hiba volt ezt csak effektek szintjén használni. Árnyékokat, visszaverődést, AO-t tudunk csinálni raszterizálással is. Ezek minősége ráadásul nem annyival rosszabb, hogy a usert meggyőzze a DXR aktiválásáról, amitől jól be is zuhan a sebesség. Tehát a probléma pont az, hogy a raytracing aktuális felhasználása nem teremt új képminőségbeli dimenziót, miközben a hardvert meg nagyon durván lezabálja. Mondjuk ha érkezne legalább egy olyan játék, mint amilyen a PS4-en a Dreams, ami full raytracing pipeline, és tényleg jól épít is ennek a lehetőségeire, akkor látni lehetne, hogy ez az egész nem csak pár alig látható effektről szól. Őszintén szólva, ha az NV ezt a videót megnézi, akkor őket sem nagyon győzné meg, hogy a DXR On megéri a sebességvesztést.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Rá van cuppanva jópár nagy név a játék meg render iparban is. Csak a szoftver integráción dolgoznak, driver meg lib már rég van. UE4 alfában már működik, igen jól.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen széket vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- NBA és kosárlabda topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest