Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SkyTrancer

    senior tag

    válasz - = Zk = - #1855 üzenetére

    Én általában ha valamit újonnan veszek, már kollégák tudják az általában szar
    Vagy törötten bontom ki a dobozból vagy csak simán rossz, vagy esetleg 1 héten belül hal meg
    Most így hirtelen egy két dolog

    **Extreme Digital : AC 1700 router, hibás - visszavittem - 60 nap után közölték hogy visszaadják az árát

    **Media markt : 3 lábú állvány, törötten vettem ki a dobozból otthon - szombaton este vettem, hétfőn visszavittem, bizonyítás hiányában így jártam...
    Azóta idegbajos vagyok mikor eszembe jut ( Vasárnap abban az évben nem voltak nyitva ezek az üzletek )

    *** Sony fényképezőgép Alpha 57k kihajtható kijelző meghalt - Sony márkeszervíz 40 nap után telefonon hívott, hogy mehetek érte, hibátlan. Elhoztam, de estére ugyan az a hiba. Visszavittem újabb 30+ nap ,majd telefon hogy 105 ezer a javítás,
    ezt nem kértem bevittem, egy független szervizbe az Attila úton, aki 25 ezerért 14 nap alatt megcsinálta

    ~~~Hardverapro - Asrock z77 alaplap meghalt LEC kolléga intézett mindent, és még egy jobb lapot is kaptam cserébe, 30 napon belül zokszó nélkül

    ~~~Hardverapro - Azt hiszem egy Wayteq típusú táblagépet vettem, a megjelenés napján egy sráctól, amit hazavittem és wifi bekapcsolása közben sercegő hangot adott
    Szóltam a srácnak ,másnap visszakaptam a pénzt

Új hozzászólás Aktív témák