Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #7813 üzenetére

    Nem lehet. Csak nem akarod látni. Görcsösen ragaszkodsz egy állásponthoz, még ha abban semmilyen ráció nincs.
    A Halo 2 nem DX10 volt igazából, hanem DX9. Azért mondták only DX10-nek, mert úgy volt megírva a program, hogy csak Vistán fusson, de ettől nem lett DX10, csak egy megkötést rakott bele az MS. Ennyi. Simán elindult XP-n némi buherával, mert DX9-es volt a motor. Ha DX10-es lett volna, akkor XP-n meg sem nyikkant volna.
    Ja, mert az AA minőségét azt olyan könnyű megállapítani. Elárulom, hogy a motor deferred render, és DX9 alatt nincs lehetőség mulitsample accessre. Erre csak a DX10.1 ad lehetősége. DX9 alatt még color subsample sincs (aminek a támogatását a DX10 hozta be). Ezek nélkül normális AA-t csinálni egy deferred render motorban lehetetlen. Az, hogy te mit érzel az egy dolog, a technológiailag megvalósítható valóság pedig a másik.
    A Far Cry 2 DX10/10.1 alatt laggolt, de csak azért mert a max FPS 9999 volt. Ha ezt levetted 40 körülire, akkor megszűnt a gond. Később ezt egy patch is korlátozta, így volt rá javítás.

Új hozzászólás Aktív témák