Hirdetés
- Egy éven belül háromszor csinálta ki saját CPU-ját a Corsair méregdrága PC-je
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- Eleinte nem kíméli majd a pénztárcákat a Panther Lake
- Kinéztél egy RTX 5060 Ti-t? Lehet jobb, ha lecsapsz rá!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Kinéztél egy RTX 5060 Ti-t? Lehet jobb, ha lecsapsz rá!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- CPU léghűtés kibeszélő
- ASRock lapok általában
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az IMG dizájnoknak muszáj így dolgozniuk. Másképpen nem tudnak. A probléma az, hogy hardveres szinten nem értelmezik a mélységpuffert, mivel ezt olyan gyorsítótárak helyettesítik a lapkába építve, amelyek szükségtelenné teszik. Viszont a gyorsítótárak kapacitása véges, így túl sok háromszög mellett muszáj a VRAM-ot használni, ami viszont lassú. Ezért különböző szoftveres trükkök kellenek a meghajtó oldalán, hogy ezt az architektúrából eredő eltérést logikailag lekezeljék. Ezt per alkalmazás szintjén kell optimalizálni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem deferred rendering kell az IMG dizájnjának, hanem maga a feldolgozás működik tiled deferred módban, függetlenül a leképezőtől. Ugyanígy a mai modern tiled GPU-k is mindig tiled módban működnek, függetlenül a szoftvertől. Ezért kell per játék szinten profilozni a DirectX működését a Moore Threadsnek. A GPU-juk tiled deferred módban működik mindig, és sokszor nem túl előnyös ez egy olyan programnál, aminél nem gondoltak arra, hogy létezik ilyen architektúra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek módosított Imagination GPU-k. Tehát nem sajátok. Azért voltak ilyen gyorsak vele. A CUDA támogatása pedig könnyű. Az Imaginationnek van HSA hozzáférése, és erre ők már írtak fordítót. Innen pedig csak egy lépés ugyanazt megcsinálni, amit az AMD csinált a ROCm-mel. Írnak egy szimpla HSA runtime-ot, amire írnak egy egyszerű fordítót, ami a CUDA kódot befordítja a saját runtime-ra. Ugyanezt csinálja a HIP az AMD-nél. Valószínűleg a licenc része az, amit az Imagination szoftveresen kínál, tehát a munka igazából nem több egy-két hónapnál. Már csak azért sem, mert a ROCm openszósz, tehát az AMD-től lehet lopni a kódot, ami a HSA-képes Imagination GPU-kon kevés módosítással megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- PowerColor HellHound AMD Radeon RX 6700 XT 12GB GDDR6
- Gainward Phoenix 3080 10G golden sample
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- 27% - GIGABYTE RTX 3080 Ti OC 12GB GDDR6X GAMING Videokártya! BeszámítOK
- GigGigabyte RX 9070 XT Gaming OC Ice 16G (Bontatlan)
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3750, 100% Akkumulátor
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-9500 16GB 512GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Asus ROG Zephyrus G15 - 15.6" 4K 120Hz - Ryzen 7 6800HS - 24GB - 512GB - RTX 3060 - 2 hó garancia -
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- LG OLED & OLED evo Televíziók: BLACK NOVEMBER -30%
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


