Hirdetés
- A napi Windows-hiba? Teljes adatvesztés Bitlockerrel
- Olyan lesz a Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Alaposan kitolhatod az Steam Deck üzemidejét egy új funkcióval
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- PlayStation 5 nélkül kínál PlayStation 5 játékokat a Sony
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple MacBook
- Hobby elektronika
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az IMG dizájnoknak muszáj így dolgozniuk. Másképpen nem tudnak. A probléma az, hogy hardveres szinten nem értelmezik a mélységpuffert, mivel ezt olyan gyorsítótárak helyettesítik a lapkába építve, amelyek szükségtelenné teszik. Viszont a gyorsítótárak kapacitása véges, így túl sok háromszög mellett muszáj a VRAM-ot használni, ami viszont lassú. Ezért különböző szoftveres trükkök kellenek a meghajtó oldalán, hogy ezt az architektúrából eredő eltérést logikailag lekezeljék. Ezt per alkalmazás szintjén kell optimalizálni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem deferred rendering kell az IMG dizájnjának, hanem maga a feldolgozás működik tiled deferred módban, függetlenül a leképezőtől. Ugyanígy a mai modern tiled GPU-k is mindig tiled módban működnek, függetlenül a szoftvertől. Ezért kell per játék szinten profilozni a DirectX működését a Moore Threadsnek. A GPU-juk tiled deferred módban működik mindig, és sokszor nem túl előnyös ez egy olyan programnál, aminél nem gondoltak arra, hogy létezik ilyen architektúra.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek módosított Imagination GPU-k. Tehát nem sajátok. Azért voltak ilyen gyorsak vele. A CUDA támogatása pedig könnyű. Az Imaginationnek van HSA hozzáférése, és erre ők már írtak fordítót. Innen pedig csak egy lépés ugyanazt megcsinálni, amit az AMD csinált a ROCm-mel. Írnak egy szimpla HSA runtime-ot, amire írnak egy egyszerű fordítót, ami a CUDA kódot befordítja a saját runtime-ra. Ugyanezt csinálja a HIP az AMD-nél. Valószínűleg a licenc része az, amit az Imagination szoftveresen kínál, tehát a munka igazából nem több egy-két hónapnál. Már csak azért sem, mert a ROCm openszósz, tehát az AMD-től lehet lopni a kódot, ami a HSA-képes Imagination GPU-kon kevés módosítással megy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- PlayStation 5
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Arc Raiders
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Project Motor Racing-Straight4 Studios
- További aktív témák...
- 2db x Green Cell UPS 2000VA 1200W teljesítményálló tartalék tápegység 2000VA 1200W
- Új Dell 5330 Latitude 13.3 FHD IPS Touch i5-1235U 4.4Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Eladó egy oneplus 9 pro 256/12
- Dell Latitude 5320 - hibás kijelzők - i5 1135G7 ,16GB RAM, SSD, jó akku, számla
- Corsair K70 RGB TKL // EU // Számla + Garancia //
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest


