Hirdetés
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bekrepáltak a régebbi Forzák az NVIDIA új drivereivel
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
Ennek a képességnek olyan opengl es 1.1-ig bezárólag volt értelme android 1.6-ig, ahol pont átdobta a sebességet 15 fpsről 20 fpsre az, hogy pár polygonra megspóroltad a tmut és a frame buffer írásokat, és arra a pár ciklusra ezeket az áramköri elemeket le tudtad kapcsolni, ami hozott pár perc extra akksi teljesítményt.
Erős a gyanúm, hogy az imgtec új dizájnai is már csak generikus végrehajtóegységekből állnak hasonlóan az összes többi gyártóhoz, a deferred rendering pusztán egy logikailag létező layerként funkcionál a driverben legacy featureként - vagy már úgy sem.
-
Pikari
veterán
Ezt mondom én is. Szóval mégegyszer, mai modern renderelés esetén nem működik a deferred rendering sehogy sem (csak elenyésző alkalommal tud erre a módszerre váltani a driver). Hiába optimizálták így a gput, nem fog így dolgozni. Hiába profilozod a játékokat, bármit csinálhatsz vele.
Másrészt a deferred rendering a leg-ideálisabb esetekben sem tud ~35-40%-nál nagyobb gyorsulást hozni, még ha találnának is olyan játékot, amire rá tudják profilozni a drivert úgy, hogy biztosan deferred renderinget használjon mindenhol, akkor sem lesz érezhető a gyorsulás. Ez a vonat már kétszeresen elment nekik.
Ettől függetlenül ez nem lesz egy rossz dizájn, csak ki kell javítani a driverek hibáit.
-
Pikari
veterán
Deferred renderinget mai grafikus workloadok alatt csak nagyon ritkán lehet aktiválni, számos feltétele van annak, hogy egy adott tileben ezt automatikusan bekapcsold. (függ a shaderektől, a shaderben használt opkódok meglététől, textúráktól is). Már az unified shaderek korát éljük, így a mai programokban már imgtecen is csak sima tiled rendering lesz, a deferredre csak nagyon ritkán van lehetőség. Ahol lehetőség van rá, és még sebességet is hoz, ott a fejlesztők vagy megoldják manuálisan, két passból, vagy pedig 15-20 éves játékról beszélünk, ahol a driver meg tudja oldani okosba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Okos Otthon / Smart Home
- Revolut
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bekrepáltak a régebbi Forzák az NVIDIA új drivereivel
- Ne várj sokat a vásárlással: drágulás a láthatáron
- Battlefield 6
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- SzoftverPremium.hu
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3763, 100% Akksi
- Apple iPhone 13 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital Purple SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


