Hirdetés
- Milyen széket vegyek?
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- OLED TV topic
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- DUNE médialejátszók topicja
- Apple MacBook
- Kockázatmentesen a helyesebb testtartásért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
Ennek a képességnek olyan opengl es 1.1-ig bezárólag volt értelme android 1.6-ig, ahol pont átdobta a sebességet 15 fpsről 20 fpsre az, hogy pár polygonra megspóroltad a tmut és a frame buffer írásokat, és arra a pár ciklusra ezeket az áramköri elemeket le tudtad kapcsolni, ami hozott pár perc extra akksi teljesítményt.
Erős a gyanúm, hogy az imgtec új dizájnai is már csak generikus végrehajtóegységekből állnak hasonlóan az összes többi gyártóhoz, a deferred rendering pusztán egy logikailag létező layerként funkcionál a driverben legacy featureként - vagy már úgy sem.
-
Pikari
veterán
Ezt mondom én is. Szóval mégegyszer, mai modern renderelés esetén nem működik a deferred rendering sehogy sem (csak elenyésző alkalommal tud erre a módszerre váltani a driver). Hiába optimizálták így a gput, nem fog így dolgozni. Hiába profilozod a játékokat, bármit csinálhatsz vele.
Másrészt a deferred rendering a leg-ideálisabb esetekben sem tud ~35-40%-nál nagyobb gyorsulást hozni, még ha találnának is olyan játékot, amire rá tudják profilozni a drivert úgy, hogy biztosan deferred renderinget használjon mindenhol, akkor sem lesz érezhető a gyorsulás. Ez a vonat már kétszeresen elment nekik.
Ettől függetlenül ez nem lesz egy rossz dizájn, csak ki kell javítani a driverek hibáit.
-
Pikari
veterán
Deferred renderinget mai grafikus workloadok alatt csak nagyon ritkán lehet aktiválni, számos feltétele van annak, hogy egy adott tileben ezt automatikusan bekapcsold. (függ a shaderektől, a shaderben használt opkódok meglététől, textúráktól is). Már az unified shaderek korát éljük, így a mai programokban már imgtecen is csak sima tiled rendering lesz, a deferredre csak nagyon ritkán van lehetőség. Ahol lehetőség van rá, és még sebességet is hoz, ott a fejlesztők vagy megoldják manuálisan, két passból, vagy pedig 15-20 éves játékról beszélünk, ahol a driver meg tudja oldani okosba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Milyen széket vegyek?
- Battlefield 6
- Építő/felújító topik
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- OLED TV topic
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Elektromos cigaretta 🔞
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- GIGABYTE XTREME RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- EVGA FTW3 ULTRA RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- 27% - GIGABYTE RTX 3080 Ti OC 12GB GDDR6X GAMING Videokártya! BeszámítOK
- Sapphire PULSE AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB - Csere is
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest


