Hirdetés
- Olyan lesz a Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- Alaposan kitolhatod az Steam Deck üzemidejét egy új funkcióval
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- PlayStation 5 nélkül kínál PlayStation 5 játékokat a Sony
- Bekrepáltak a régebbi Forzák az NVIDIA új drivereivel
- Házimozi belépő szinten
- Alaposan kitolhatod az Steam Deck üzemidejét egy új funkcióval
- Ezek a gaming monitorok az AOC jó ajánlatai közé tartoznak
- Lassú lett a PC? Micsoda meglepetés: egy Windows frissítés lehet a ludas
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
Ennek a képességnek olyan opengl es 1.1-ig bezárólag volt értelme android 1.6-ig, ahol pont átdobta a sebességet 15 fpsről 20 fpsre az, hogy pár polygonra megspóroltad a tmut és a frame buffer írásokat, és arra a pár ciklusra ezeket az áramköri elemeket le tudtad kapcsolni, ami hozott pár perc extra akksi teljesítményt.
Erős a gyanúm, hogy az imgtec új dizájnai is már csak generikus végrehajtóegységekből állnak hasonlóan az összes többi gyártóhoz, a deferred rendering pusztán egy logikailag létező layerként funkcionál a driverben legacy featureként - vagy már úgy sem.
-
Pikari
veterán
Ezt mondom én is. Szóval mégegyszer, mai modern renderelés esetén nem működik a deferred rendering sehogy sem (csak elenyésző alkalommal tud erre a módszerre váltani a driver). Hiába optimizálták így a gput, nem fog így dolgozni. Hiába profilozod a játékokat, bármit csinálhatsz vele.
Másrészt a deferred rendering a leg-ideálisabb esetekben sem tud ~35-40%-nál nagyobb gyorsulást hozni, még ha találnának is olyan játékot, amire rá tudják profilozni a drivert úgy, hogy biztosan deferred renderinget használjon mindenhol, akkor sem lesz érezhető a gyorsulás. Ez a vonat már kétszeresen elment nekik.
Ettől függetlenül ez nem lesz egy rossz dizájn, csak ki kell javítani a driverek hibáit.
-
Pikari
veterán
Deferred renderinget mai grafikus workloadok alatt csak nagyon ritkán lehet aktiválni, számos feltétele van annak, hogy egy adott tileben ezt automatikusan bekapcsold. (függ a shaderektől, a shaderben használt opkódok meglététől, textúráktól is). Már az unified shaderek korát éljük, így a mai programokban már imgtecen is csak sima tiled rendering lesz, a deferredre csak nagyon ritkán van lehetőség. Ahol lehetőség van rá, és még sebességet is hoz, ott a fejlesztők vagy megoldják manuálisan, két passból, vagy pedig 15-20 éves játékról beszélünk, ahol a driver meg tudja oldani okosba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- PlayStation 5
- Villanyszerelés
- LordAthis: RETRÓnia - RETRÓ Mánia - Úton van hozzám egy csodás történelmi darab!
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Elemlámpa, zseblámpa
- Házimozi belépő szinten
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Gainward Phoenix 3080 10G golden sample
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- PC bontás - Thermaltake ház, Fsp 650W, GIGYBYTE AB350M, AMD RYZEN 5 1600x, 16GB DDR4 3000, GTX 1080
- Sapphire PULSE AMD Radeon RX 7900 GRE 16GB - Csere is
- Gainward GeForce RTX 3080 Ti 12 GB videókártya (HIBÁS)
- Keresek Xbox Series S / Series X / Playstation 5 konzolokat
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3195, 95% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Huawei P30 Pro / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Kijelzőn beégés
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus A-Data 750W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


