Hirdetés
- Olcsó vs. drága egér: melyiknél érzed meg igazán a különbséget?
- Itt a Microsoft szörnyprocesszora, ami 132 maggal tarolhatja le a felhőt
- Az Inteltől – nem csak az Intelnek
- Alice Recoque-kal mutatná meg Európa hogyan kell szuperszámítógépet építeni
- Pokolian jól elrejtette egyik leghasznosabb hardverét az Intel
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
nos, volt benne egy olyan bug, hogy az ellenfelek köridejét nem a valós idejük alapján számolta a program a szakaszonként menj legjobb pontot -emiatt szándékosan nem időt írok- résznél, hanem köze volt hozzá az autód teljesítményének is. meg talán még a csillagok állásának, de ebben nem vagyok biztos. amíg gyengébb autód volt, addig a dolog nem is volt veszélyes... vagy ha volt alternatív verseny. mert ugye az ellenfelek előnnyel indultak, mivel te startoltál az utolsó helyről. és ha javítottad az idejüket, azzal nekik megmaradt a pontjuk, tehát hiába voltál te a jobb, 5ször simán begyűjtötték egymás után a pontokat, ha nem tudtál előzni.
ez egy ideig zavaró volt, ámde ott vált a dolog rondává, amikor is eljutottál a grip király előtti sorozathoz... ahol kettő ilyen is volt. a hatból. és mindenképpen dominálni kellett. a másik négy futamot lazán meg lehetett nyerni egzotikus (==szupersport) és tuner (==japán kb
) kategóriával is... és egész egyszerűen ez a kettő megnyerhetetlen volt. értsd, pagani zonda, agyontuningolva és pályára hangolva, 36mp körüli köridő, 3 kör alatt kört verek mindre, és kikapok(!!!!). ok. előkapom a 240SXet, szintén rongyá tuningolva és beállítva, szintén jól megyek, szintén kikapok, még az előzőnél is durvábban. olvasgatom fórumokat... veszek egy mustangot, szintén rommá tuningolom, valamit állítok a felfüggesztésen és kormányművön (ugye a dologhoz hozzátartozik, hogy szimulátorokban jeges pályán egyszerűbb bevenni a kanyart, mint emlegetett darabban alapbeállítások mellett... azt hiszem 25-75%nál már az autó hajlandó is volt kanyarodni). köridő 56s körül(!), lejjeb nem tudtam faragni mert ugye homokból várat nem lehet építeni (pontosabban olyan 45-50re talán le lehetett volna nyomni, ha nem szúrom el totálisan a beállításokat, ami következtében szó szerint küzdeni kellett vele, hogy ne álljon keresztbe)... és lazán nyertem. felmerül a kérdés: hogy ha nem csak a köridőd számít, akkor mi a fenéért versenyzésről szól... ilyen alapon be lehetne rakni egy halálán lévő trabantot, amit semmi nem tudna megverni, mert hát ahhoz képest jól megy...a dologhoz hozzátartozik, hogy volt egyetlen szupersport, amivel a feladat abszolválható volt: a mclaren f1, megtuningolva és pályára állítva. 32s körüli köridővel. na azzal úgy lehetett nyerni, hogy még az első pont előtt le tudtad vele hagyni a másik hármat, 32s es köridő mellett. azzal se volt egyszerű nyerni, de alapjában véve ha jól nyomtad a gázt/nitrot, akkor megoldható volt. ott is meg tudták javítani ugyan a pontjaidat (gyakorlatilag ehhez a leglassab kanyarban 240 fölött kellett volna menni, ami simán képtelenség) két részen, de a másik kettőn a 370 körüli átlagsebesség miatt nem sikerülhetett nekik;>
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC - R7 5800X, RTX 3070 és 16gb RAM + GARANCIA
- Gamer Pc - Ryzen 7 3800X, RTX 3060ti, 16gb RAM
- Acer Nitro 5 Gamer Laptop - 15,6 FHD IPS 144hz/ i7 10750H/ 32GB RAM/ RTX 3050Ti/1,5TB SSD
- Lenovo Thinkpad T14 G3 Golyóálló Üzleti Érintős Laptop 14" -50% i5-1250P 12Mag 16GB/512GB FHD+
- Samsung Odyssey G9 49" Oled 240Hz G-Sync, FreeSync VRR Gamer monitor Eladó
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Autós kamera eladó
- JBL Quantum400 gamer fejhallgató
- 0% THM 4 havi részlet beszámítás! 5060Ti/5070/5070Ti/5080/5090 videokártyák készletről KAMATMENTESEN
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Thunderbolt Dock WD22TB4 (210-BDTD)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
) kategóriával is... és egész egyszerűen ez a kettő megnyerhetetlen volt. értsd, pagani zonda, agyontuningolva és pályára hangolva, 36mp körüli köridő, 3 kör alatt kört verek mindre, és kikapok(!!!!). ok. előkapom a 240SXet, szintén rongyá tuningolva és beállítva, szintén jól megyek, szintén kikapok, még az előzőnél is durvábban. olvasgatom fórumokat... veszek egy mustangot, szintén rommá tuningolom, valamit állítok a felfüggesztésen és kormányművön (ugye a dologhoz hozzátartozik, hogy szimulátorokban jeges pályán egyszerűbb bevenni a kanyart, mint emlegetett darabban alapbeállítások mellett... azt hiszem 25-75%nál már az autó hajlandó is volt kanyarodni). köridő 56s körül(!), lejjeb nem tudtam faragni mert ugye homokból várat nem lehet építeni (pontosabban olyan 45-50re talán le lehetett volna nyomni, ha nem szúrom el totálisan a beállításokat, ami következtében szó szerint küzdeni kellett vele, hogy ne álljon keresztbe)... és lazán nyertem. felmerül a kérdés: hogy ha nem csak a köridőd számít, akkor mi a fenéért versenyzésről szól... ilyen alapon be lehetne rakni egy halálán lévő trabantot, amit semmi nem tudna megverni, mert hát ahhoz képest jól megy...

