- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egyelőre túlmelegszenek a Huawei új AI gyorsítói
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen széket vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Szélesre tárt ablak: Teszten az LG UltraGear 45GX950A OLED monitor
- Gaming notebook topik
-
PROHARDVER!
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
Helló,
az alábbi számlázási-havidíj problémával találtuk szembe magunkat a Vodafone-nál...
Az UPC-nek 2005 óta voltunk ügyfelei. Vezetékes internet, tévé és telefon előfizetésünk volt náluk. 2017-ben lett 2 mobil előfizetés. Aztán ugye megvette az UPC-t a Vodafone és átkerültünk a Vodához...
A számlázás ahogy az UPC idején úgy a Vodafone-nál is külön volt. Azaz külön kaptunk számlát a 2 mobiltelefon előfizetésre (korlátlan telefon és mobilnet) és külön érkezett a vezetékes szolgáltatásoké (vezetékes internet, tévé és telefon).
A 2 korlátlan net és telefon mobil előfizetés kedvezménnyel 17.980 Ft-ba került.
A vezetékes szolgáltatások úgy mint 1000/40 net , DTV HD Plus és Nonstop S migra vezetékes telefon 6.990 Ft-ba került.A kettő együtt 24.970 Ft.
A szerződésünk lejárt novemberben. Sajnos nem az én nevemen van a szolgáltatás így nem tudtam a telefonos lemondás-ajánlat lehetősséggel élni hanem bementünk személyesen az egyik üzletükbe...
Az üzletben adott ügyintézővel egyeztettünk, hogy nem akarunk többet fizetni és a jelenlegi csomagjaink megfelelőek. Abban maradtunk hogy marad minden a jelenlegi formájában és pár ezer Ft-ot le tud faragni az árból.
Az akkori állítása szerint a fent részletezett csomagok mennek tovább és mindezért 21-23 ezer Ft között fogjuk majd tovább fizetni. Ez is érdekes , hogy nem tudta pontosan megmondani... Meg kaptunk egy 10.000 Ft-os jóváírást.
Említette hogy lesz egy olyan számla a tört hónap miatt -amit mi is tudtunk már korábbról- amin magasabb összeg fog szerepelni. Meg is jött ez a tört számla 36.349 Ft-ról.
Viszont a héten jött egy újabb számla 29.864 Ft-ról.
Tegnap bementünk az üzletükbe, de az a ügyintéző akinél intéztük tavaly az előfizetéseinket nem volt bent. Másik ügyintézőhöz mentünk.
Részleteztük a problémát amire azt a választ kaptuk, hogy az adott ügyintéző nem tud állást foglalni az összegben tapasztalható eltérés miatt. Mikor megkérdeztük hogy mi különbség van Sanyi, Józsi, Mari és Anna között mikor ugyan abban a rendszerben dolgoznak ugyan annak a cégnek akkor mi ez a kavarás? Nem tudott választ adni.
De említette, hogy amúgy van egy 6.990 Ft-os túlfizetésünk (vezetékes szolgáltatás ára) amit NEKÜNK kell jelezni a Vodafone felé telefonon.
Ez után ismét megkérdeztem, hogy miért kellene most többet fizetnünk ha nem erről volt szó és mint láthatja korábban ezért a szolgáltatás csomagért korábban 24.970 Ft-ot fizettünk. Megint csak azt a választ kaptuk, hogy nem tud állást foglalni.
Magam részéről panaszt fogok tenni és a facebook oldalukon is kérdőre vonom őket.
A ti részetekről ki mit javasol merre érdemes tovább menni?
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AKCIÓ! Asus ZenBook Pro UX7602ZM OLED notebook - i9 12900H 32GB RAM 1TB SSD RTX 3060 6GB WIN
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Black 24Hónap Jótállással Teljesen Új Bontatlan
- AKCIÓ! Apple MacBook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB 560X 4GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- HP Laptop 15-fc0026nh (AY7E1EA)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged