Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blackmorph

    tag

    válasz mdav88 #72465 üzenetére

    Hali.

    Azért alapvetően sem sejtet jót ha egy szerelő nem húzza le nyomatékra a vezérlést...

    Az a baj, hogy egy nagyon érzékeny és összetett láncban csak az egyik komponenst cseréltétek, és az is kb bemondásra volt ismert. Gondolom akkor ki sem lett olvasva semmi. De valószínű, hogy az injektorok sem voltak már akkor sem jók és nem lett aztán sem bemérve csak kb szemre hozzá lett nyúlva, ki tudja hogyan és mivel, bemérve gondolom ezután sem lett. Új illesztő kódokat sem sejtek pedig azért aránylag fontos lenne. Rengetegszer szét lett szedve minden gondolom, itt is kerülhetett be kosz, de tömítések cseréjét nem írtad, sem bármilyen csőét. Új üzemanyagszűrő sem került szóba márpedig az sem élettartamra szól, szóval azok a mikronok sem lehetnek az igaziak. A potensen dzsuvás, ki tudja milyen állott vagy épp felvizesedett gázolaj sem hiszem h le lett engedve legalább a tankból.
    Egyszerűen annyi a hibalehetőség ebben az egészben, hogy kicsit sem meglepő az eredménytelenség, sőt ahogy írod eddig csak kár keletkezett.

    Én is vettem direkt olcsón kezdődő injektor hibás autót. Viszont elvittem egy hitelesített és garanciát vállaló műhelybe, ahol komoly gépekkel, gyári hitelesítéssel és ismeretekkel stb, felújítottak minden injektort, a nagynyomásút, minden csövet tankot kiszedtek, átmosták, szűrőt, rail csöveket kidobták, izzító gyertyákat és persze minden tömítést stb. cseréltek. A delphi injektorok is kaptak gyári új kódokat amit fel is tanítottak. Na ezt csak így vállalják normális helyeken ahol garancia van.
    Ez 460.000 ft volt itt budapesten, viszont hibátlan lett elsőre, és a mai napig az.
    Az autó még így is olcsóbb volt és legalább biztos, hogy jó mert én csináltattam.

    Ezek után azt javaslom neked, hogy hagyd ezt a kókányolást mert rengeteg pénzbe fog kerülni és sosem lesz jó, ellenben az autó is egyre kevesebbet ér a kellemetlen érzésekről, szituációkról nem is beszélek.
    Vagy vidd el egy rendes helyre és megmondják kb mennyivel készülj aztán jó lesz, vagy add el.

  • sesomaru1989

    aktív tag

    válasz mdav88 #72465 üzenetére

    Szia,

    Hasonló problémával küzdöttem nagyon sokat Megane 1.6 Benzin 2004. Nálam hidegben le is állt az autó, bemelegedés után pöcc röff.
    Nálam az okos kereket állító mágnes szelep(solenoid) ment tönkre.
    Esetleg néz meg azt, hátha.

  • dj79

    senior tag

    válasz mdav88 #72465 üzenetére

    Hmm, engem a k4j ugyanígy szivatott esős, párás időben.
    Annyi volt a történet, hogy leszedtem a trafók csatijait, kiszedtem a trafókat.
    Az egyik trafónál a gumigyűrű el volt deformálódva, lehet, hogy bepárásodott, fene tudja.
    A csatlakozókat megpucolgattam, az fhp-n is végigtoltam egy alkoholos kendőt.
    Utána megszűnt a jelenség.

Új hozzászólás Aktív témák