- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple MacBook
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Véleményes teszt bizonygatja mennyit ér a Macbook Neo 8 GB RAM-ja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- VR topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MTbc
senior tag
Sziasztok, (kezdő vagyok Serverek terén)
Van egy SBS 2003 + Exchange fix ip-n,na már most Nod32 Business edition volt a serveren azt leszedtem és felraktam a Nod32 Mail for Exchange verziót kb. 5 percig volt a server vírusirtó nélkül.Restart után minden felállt majd később szóltak hogy nem mennek ki az e-mailek,megnéztem mit dob vissza a rendszer ez volt: (<xxxx.hu #5.1.1 smtp;550 5.1.1 <xxxx@xxxxl.hu> recipient rejected xxx.xxx.xxx.xxx is in RBL> )
Végig mentem a gépeken virus keresővel,spybot,spyware,Malicious remover tool ,de semmit nem talált,de már újra mentek az e-mailek mindenfelé.Közben http://www.blacklistalert.org -on néztem hogy pár listán 8db fenn vagyunk,ami gondolom nem túl jó,milyen beállításokat lehet végezni ennek elkerülése végett?Connection filteringet hogy kell belőni helyes?Hozzá kell tennem hogy ma a szolgáltató UPCtelelkom is szórakozott hol volt net, hol nem.
Előre is köszönöm szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Motoros topic
- E-roller topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Apple iPhone 17e – mágnesek ereje
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Okos otthon - Home Assistant, openHAB és más nyílt rendszerek
- Samsung Galaxy Watch8 és Watch8 Classic – lelkes hiperaktivitás
- Apple MacBook
- További aktív témák...
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 36 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN! AKCIÓ!