- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz DJGABI #127739 üzenetére
De végsebességre nem elég a 95 egy viszonylag régebbi 125-ös robogóval?
Ha amúgyis mindig végsebesség környékén akarsz vele menni, akkor nem fog sokáig tartani.
A 250-es ybr-em 120-at megy "végre", mert 8-9000 környékén túl már nincs szívem/kedvem forgatni. Minek?
Ha ezekben a sebességekben akarnám használni, akkor vennem kell egy nagyobb motort.
A 90 utazónak jó, akkor a tiednél - ahogy Te is írod - 70-80.
A 150-es henger szerintem többletfogyasztást produkál, amiből lehetne egy nagyobb köbcentis géped is.
Inkább tetesd rendbe ezt így, és lesz egy megbízható, jó robogód. -
Micsurin
nagyúr
válasz DJGABI #127741 üzenetére
Videók alapján mindig jobban mennek a motorok, nagyobb a melle a nőknek, nem hízunk 40 felett, visszanövesztik a hajunkat és a legfontosabb, hogy mindig a jók nyernek.
Ne menj bele a tuning témába cseréld le sok pénzt és idegeskedést spórolsz meg.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz DJGABI #127745 üzenetére
Ha jot akarsz magadnak, akkor nem raksz nagyobb hengert arra a Yamaha blokkra. Annaka fotengelye azzal a 125-os hengerrel elegge orokelet, ha nem gyilkoltak le. De mivel nem egy fiatal gep, en 1000% hogy hamarabb cserelnem le egy masik robogora, minthogy egy uzemoras gepet gyartsak belole a gyari kozel 15-20 eves fotengellyel.
Maximum egy masik 125-os hengert neznek ra, uj dugo+gyuru szettel, aztan viszontlatasra.
A fogyasztasrol meg ahogy a masik topicban is irtam, a 2-3 liter az az alom kategoria foleg a sulyodhoz kepest.
Nekem tokeletes allapotu ilyen blokkom inkabb 4 korul fogyasztott, pedig en joval konnyebb vagyok nalad.A variatorra meg lehet draga egyszerre egy Malossi, viszont kb orokos mint a nyomorusag es nagyon sokat dob a dinamikajan. Vagy lehet kulonbozo tipusokkal probalkozni, csak kerdes mennyire jon ki a vegen.
En kb 4-5 eve raktam bele, de utolso 2 evben agglomeraciobol Budapestre napi szinten gyilkolja sogorom es gond nincs vele. -
FeniX-
aktív tag
válasz DJGABI #127739 üzenetére
Nem lehet egyébként, hogy simán csak túl sok az olaj benne, és azért folyik a túlfolyón?
Anno nekem is volt, hogy az SH-ba oldalsztenderen cseréltem olajat, és túltöltöttem. Aztán gödöllőn az egyik elhagyatott buszmegállóban a libateleppel szemben kifolyattam belőle, hogy ne legyen gond. :-)pszt! nem velem történt![ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DJGABI #127752 üzenetére
"Most akkor egyik üti a másikat, elnyűhetetlen a blokk, mindenki dicséri, ahhoz képest itt van ez az olajfojásos mizéria. "
Ez nem uti egymast. Lehet tevedek, de igazabol fogalmad sincs pontosan hogy mennyi lehet a valos futasteljesitmenye, illetve hogy az elozo tulajok kozott nem volt-e valaki aki hulyegyerek modjara olajszintet nem ellenorizve/nem cserelve hidegen tiporta neki stb-stb.
A hazai robogo allomany nagy resze olasz es nemet nagyon tekert import. Honnan tudod, hogy a tiedben nem 80-100e km-hez kozelit a valos futas? Mert akkor boven normalis lenne ekkora kopas ennel a kis blokknal.Minden hulyebiztos blokkot el lehet intezni elobb vagy utobb.
-
Sys85
veterán
válasz DJGABI #128559 üzenetére
Tudom,hogy a pénztárca elég behatároló tud lenni,de egy sisakon az életed múlhat.Én ilyen aldi/lidl nevesincs sisakokra nem bíznám az fejem épségét (és az életem).
MT felnyithatót kapsz már 47e-től,de ha nem ragaszkodsz a nyithatóhoz (a zárt könnyebb és biztonságosabb),akkor ugyanezen márkából 35-37-től már kapsz.
Ezek sem Shoei kategóriásak,de jobban bíznám az életem egy ilyenre,mintsem egy ilyen vegyesboltos sisakra.
Erre rá kell az időt,az utazást és a pénzt szánni.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
DJGABI
addikt
válasz DJGABI #128559 üzenetére
Köszi a válaszokat. Hát inkább arra lettem volna kíváncsi, mi számít jó méretnek... De hiába olvasok cikkeket, nem tudom... Az első zárt sisakom így kb egyből jó volt, ez a mostani tök csalódás. Felpróbálok párat, aztán majd meglátom.
Másik téma: protektoros kabátot/dzsekit is néztem pénteken, megörültem, amikor láttam hogy helyi használtruhás ilyeneket is árul. A sisakos sztoriból kiindulva nem szeretek online ruházatot vásárolni. A könyök/váll részen ilyen rendes, kemény védő volt bennük, a gerincprotektor viszont csak ilyen puha, habszivacs jellegű akármi volt. Azt már lehet protektornak nevezni, a kabátokba ilyen való? Vagy lehet venni rendes kevlárosat oda is? Bocs ha amatőr a kérdés.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Sys85
veterán
válasz DJGABI #128601 üzenetére
Jó méret az ami első alkalommal annyira szorít csak ami nem kényelmetlen,nem érzed azt,hogy elvonná a figyelmed a vezetésről,nem nyom pontszerűen sehol,nem fájdul meg benne a fejed a bolti 20-25perces viselés alatt,de azért kicsit szorít.Nem fordul el a fejeden kicsit sem,nem tud a homlokodon előrebukni.
Pár beleizzadás után kicsit összeesik a belseje és akkor lesz kényelmes.
Viszont hiába ugyanakkora méret 2 különböző sisak,soknak a belső formája más,mások a párnák bennük,más fejformára való,még azonos márkán belül is.
Ezért kell próbálgatni boltban.
Én elsőnek egy HJC i90 nyithatót vettem.Nem volt elég ideig a fejemen a boltban,csak itthon derült ki hogy nyomja a tarkómat,cirka 40perc után durván megfájdult a fejem benne.
Próbáltam másik típusú HJC-t (i70),az se volt jó a fejformámra.
Aztán jött a Scorpion Exo 520-at,ez meg a fejem búbját nyomta.
Végül az Exo 1400 lett a befutó.
Mindegyik XXL volt.Boltban próbánál az eladók segítenek megtalálni azt ami jó neked.
A megkerülhetetlen kulcsszó a próba minden motoros cuccnál.A hab csak dísznek van a kabátokban,kell a helyére rendes protektor.Hogy mi való a kabátba,azt a kabát gyártója megadja,minden kapható is hozzájuk.
A Büse kabátomba is csak hab volt,ott a boltban bele is rakattam a Sas-tec gerincprotektort.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
bacus
őstag
válasz DJGABI #128601 üzenetére
Nekem több kabátom van, ezért van egy külön felvehető hátprotektor (forcefield pro lk2), arra meg felveszem a kabátot. Volt már mikor nagy melegben nyáron a pólóra vettem fel a protektort, meg magammal vittem a reményt , hogy most nem lesz gáz.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Sys85
veterán
válasz DJGABI #128624 üzenetére
Nekem 60,5-es fejem van (ez ugye XL méret),de a 2XL való nekem,abból se mindegyik jó,mert olyan a fejformám.
A méretezés csak egy kiinduló pont,nem biztos hogy az is lesz jó ami elvileg a méreted.
Keress egy nagy bukóválasztékkal rendelkező boltot és oda ugorj el,ott aztán belebújhatsz mindenbe.
Ha messze is van egy ilyen bolt neked,akkor is megéri rászánni az időt és az pénzt.Szerencsére hétvégén is nyitva van a legtöbb.
Én 120km-t mentem Pardiba (csak oda ennyi),de lett is bukó.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
norbert1998
veterán
válasz DJGABI #129699 üzenetére
Nagyon, szeretem, imádom. Egyedül a motorerővel van gondom, de hát a 125-től mit várunk? Illetve talán a futómű lehetne egy kicsit masszívabb, hosszabb rugóúttal.
Valamikor kempingezni indulunk Balatonra vele
(#129700) Madwe
Ebben a hőségben? Szenvedés. Bevallom, utóübbi hetekben elkezdtem a squidlet formulát alkalmazni, főleg a délutáni órákban
Tegnap mondjuk nem, de mire kiértem a strandra, már a nyereg is vizes volt alattam.
Mondjuk 35 fokban nagyon létezni se lehet, nemhogy motorozni.
De ezek nem élmény körök, hanem pl. a strand vagy cég. A klíma jó az autóban -
Micsurin
nagyúr
válasz DJGABI #131265 üzenetére
Aminek 140 a vége óra szerint az nem tudja a 130-as utazót....
Még óra szerint sem, olyan szinten fog az pörögni a piros tartomány előtt pár vonással, hogy jó érzeletű ember nem fogja ennyire gyilkolni a technikát maga alatt.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz DJGABI #131280 üzenetére
Eleve adni kéne a 125-re a jogosítvényt B-vel szerinte, oké, az A1B olcsó, de szerintem felesleges is. A letöbb (persze múltkor már kibeszélten illegális) 50-es, főleg váltós kétüteműek megy majdnem úgy, mint egy 125-ös négyütemű.
Mindegy, nem nyavajgok, jövőre A jogsi, aztán viszlát
Kéz a bukócső, majd dobok fel képeket, ha lemostam a motort vele együtt
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz DJGABI #131265 üzenetére
Ez tetszik. Ugyan túl van a keretemen, de bekerült a virtuális kalapba, ha rászánom magam végre a váltásra. Több értelmét látom, mint egy robogónak. Europa ezen táján nem valami elterjedt, de a görögöknél rengeteget eladnak belőle, talán az alkatrész beszerzés se lehetetlen hozzá. Ezzel már lehet kisebb nagyobb túrákat is menni, ha tudja a 90 utazót.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
JDMKid
tag
válasz DJGABI #131265 üzenetére
nekem is nagyon tetszik. autópályamentes ingázásra tökéletes. nyugis kirándulásokra is bevállalnám.
amit hiányolok, hogy magasabb szélvédő nem kapható hozzá, emiatt hűvösebb időben egy plexis robogó komfortosabb.[Viszont ez nagyon igénytelen] hogy kilátszik a csavar a takarógumi alól.
[ Szerkesztve ]
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
csongi
veterán
válasz DJGABI #131265 üzenetére
Erdekes egy valami.
Az europai szabalyrendszerbe nem lesz beffuto.
Ez egy A2 kategoria. Inkabb egy 300 as robogo.
Hasznalt vasak kozul, meg kb minden is jobb lehet.
A 140 utazo kamu.
Egyebkent nem gyart rossz blokkokat ha jol tudom. Egy ideje mar keramia hemgeresek a motorjaik.Egymisibol siman vam egy hasznalt sor2 motor, es marad is sok masra.
De robogo vonalon is eletkepes darabokat lehet venni enyiert. Amik jobb hasznalattal birnak.
Pakolhatosag, utazo sebesseg, szelvedelemben sokkal jobbak. Fogyasztasi oldalon picit rosszabb, de ez az ara a fent felsorolt elonyoknek.Nah nalam is elmentek otthonrol, egy ora mulva indulunk 3 napra gurulni.
Dehogy esik, kb szakad :D -
IMIIKE1998
őstag
válasz DJGABI #131697 üzenetére
Köszi, ez a 65k a Twingóra durva, mert nekem is annyi körül lesz kb. friss jogsival. Tárolni bérház kerékpártárolójában gondoltam a mocit, de oda egy olcsó 50-es 2t robinál drágább dolgot nem szívesen tennék be.
dellfanboy+Pfiucska: Részben ezért is kérdeztem, mert az esős, havas téli idő alatt is jó lenne használni, de a leírtak alapján ha egész éves használatra kellene, akkor megér valamennyi pluszt egy autó, max a benzinnel spórolok annyit, hogy csak akkor használom, az autót amikor tényleg indokolt, mert amúgy kerékpárral szoktam közlekedni.
Köszi mindenkinek!
(És sry a kicsit OFF-ért, a Robogós topicba szántam volna, de figyelmetlen voltam.)[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DJGABI #132025 üzenetére
Nincs kihegyezve, nem uzemoras. Azert rohadnak le hamar, mert senki soha nem tartotta karban.
A mai 125 osokhoz kepest eros, de egyaltalan nem a kihegyezett fajta. Az a 40 loeros 125 os, ahol 1000 km- kent dugattyut kell cserelned, mert az valoban uzemoras.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz DJGABI #132290 üzenetére
A 300-as új robogót vevők jellemzően nem azért vesznek robeszt, mert hiányzik nekik némi pénzük egy 500-as motorhoz, hanem azért, mert kifejezetten a robogós felépítésből fakadó előnyökre van szükségük.
2.8-at meg akkor eszik egy 300-as, ha valaki úgy vezet, mint egy... Winkler. Vagy olyan útvonalon/távon jár.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz DJGABI #132290 üzenetére
A cbr ami mar nincs kinalatban 15 loero volt es a 2021 es cb 125 is tudja ugyanezt a teljesitmenyt, valoszinusitem azert nem nagyobb ennel, mivel nem akarnak kiesni a 11Kw-os hatarbol.
hogy majdnem csucsa lenne a kategorianak? Kinalatban nem kaphato motorokhoz kepest nagyon messze van ettol a cimtol.
egy igazi fostartaly egy regi 2T 125 hoz kepest.
A hondanal maradva pedig a regi kethengeres 125 osei is igenyesebbek. Es nem neztunk korul a tobbi nem kinai gyartonal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz DJGABI #132353 üzenetére
Kb annyira, mint a jóval gyengébb variáns a Megibe nekem. Illetőleg némileg jobban is megy, vezettem már azt, és mást is. A hatos váltó is dob a dinamizmuson egy kicsit.
Persze azért a 131 lovas 2.0 dCi mellet elbújhat mind, olyat is vezettem, hiába csak 20 ló a különbség, az egy másik kávéház, s abból volt 178 lovas is. A 131-es kettőben tiszta aszfalton rúgott szimplán gázadásra. Az enyém egyesben SEM. A 110-es Lagesz egyesben már képes rá néha. Szóval egyik sem erőgép, ez tény.
-
nagyúr
válasz DJGABI #132910 üzenetére
Nulla motoros tapasztalattal (értsd még nem ültem előtte motoron) kapásból a nagy A-ra mentem, az pár plusz rutin órával, egy rutin bukoval, egy kis forgalmi boostolassal 190e Ft-ba allt meg tavaly. Ha valaki nagyon ugyes 150 korul is megallhat. Az meg pont annyi, mint egy jobb bukosisak:)) Szoval en fixen nem sz.patnam magam B125-el.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz DJGABI #133290 üzenetére
Meg nem tudom mondani neked, mikor volt a KRESZ vizsgám. Sokat kellett rá várni, azt tudom, a kovid miatt.
Egy haverral a chatben volt egy juni 3-as dátumú KRESZ szót tartalmazó üzenet. Akkor még az online részét toltam, vagyis pörgettem a digitális lapokat.
Elvileg júli 7 volt. Bemerészkedtem az exemmel beszélgetésbe
Amúgy ott kb. minden kategória is vizsgázott egyszerre. Kamion, autó, AM, stb.
Július végére kezemben volt a jogosítvány.Azt hiszem 18 óra gyakorlat kell. Az nem 4-5 alkalom sajnos
Szívem szerint én is maradnék a Ritmo-nál, Bukits Attilával jól együtt tudtam dolgozni. Pici iskolába semmiképp nem akarok menni, barátnőm szeptember 7 óta vezet. Most kezdi a forgalmi vizsgát. Mármint konkrétan most, pár perc múlva. Annak idején nekem az autós 30 órám 1,5 hónap alatt lement, 3000-3500 forintos óra áron. Most a plusz óra már 6000, az alap meg 5500.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok