Hirdetés

Aktív témák

  • Hippo

    aktív tag

    Akkor ahogy olvasom, sokan meg vannka elégedve a Carisma-val.. Én úgy néz ki, ezt fogom megvenni a közeljövőben, abszolut bejött minden téren :)

    http://www.hasznaltauto.hu/2043543_mitsubishi_carisma_2000

  • amisafi

    újonc

    Reszemrol csak jot tudokmondani rolla.1.6-os glx a 97es evbol.1 ev alatt belenyomtam 19.000 merfoldet,1 alaklommal volt gondom vele.A valto oldalat kiutotte az egyik fogaskerek,hogy miert?fogalmam sincs.visszatettuk a helyere,behegesztettuk a valtot,es azota is tokelletes.Turheto a fogyasztasa,kenyelmes,nagyon csendes.Ha veszek ujjab kocsit maradok ennel a tipusnal. :C

  • HEBI

    senior tag

    Csak a Carisma II-ben (2000-től) van száz egynéhány lóerős 1.6-os motor, de gyakorlatilag nem venni észre a különbséget.
    Nekem ez az első autóm (1.6-os Carisma 4 ajtós, 1997 aug.), sok-sok autót nézgettem és ki is próbáltam mielőtt ezt választottam. (Astra, Corsa, Bora, Polo, Saxo, Punto). 1,5 millió forint volt a limit vásárláskor. Egyedül ez fogott meg, de ez kapásból.
    Nekem olyan autó kellett amit könnyedén, azaz igénytelenül lehet vezetni. Ezeknek az elvárásoknak ez megfelelt, nem sportautó, de turaautónak elmegy, azaz gyorsulni mindig ugyanúgy gyorsul.
    Alacsony fordulaton is nyomatékos a motor, leszabályozásig - 5.ben 5500 rpm - 195 km/h-ig nem sokat veszít az erejéből.
    Az áttételekről annyit, hogy 4.ben 175-öt megy és 2.ben csak 95-öt.
    A méreteit tekintve egy 190-es emberke simán elfért mögöttem, sőt megjegyezte, hogy még akár jogázni is tudna. Kivülről viszont akkora mint egy Astra. A fordulóköre sajnos nagy, ez állítólag tipikus Mitsubishi.
    A futómű magában kemény, hála a 14''-os felniknek azért elviselheően ráz csak, maga a kaszni elég merev. Még nem csúsztam meg vele kanyarban, de ami késik nem múlik.
    Ezt a modellt sajnos Hollandiában rakták össze, ezért az európai beszállítók alkatrészei nem igazán hosszú életűek, de szerencsére ezt csak hallomásból tudom. A kopó alkatrészeket szerencsére simán lehet cserélni eredeti japánra, így ezek élettartama javulhat. Szerelőhöz csak hobbiból viszi az ember. Az alkatrészeknek ehhez a modellhez(eredeti japán) teljesen korrekt ára van.
    A sok német autó rajongó (én is az voltam) azért egyszer kipróbálhatna egy ugyanolyan kategóriás japán autót is. Én meglepődtem rendesen.

  • joysefke

    veterán

    válasz joysefke #1 üzenetére

    Mert ugye a régi 1,6 os Carismak 90Le sek voltak, az ujak meg 103LE sek, de az a kérdés hogy lehetséges e hogy egy 7 éves Carisma 103LEs...
    (lehet lessz ilyenem...)

  • joysefke

    veterán

    Nem tudja valaki, hogy az 1,6 os motorral szerelt 97-98 as Carismak csak 90LE sek, vagy van mar kozottuk 103LEs is?
    2000 körül volt modelfrissítés, és azután már lagalabb 103LEsek voltak az 1,6 os benzines Carismak.
    Van valakinek ilyen kocsija? tapasztalatok, típushibák?

Aktív témák

Hirdetés