Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kína kitiltotta a kormányzati gépekből az Intel és az AMD CPU-it
- A legtöbb játékot futtatni tudja a Snapdragon X Elite
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVMe protokollal dolgozó BGA SSD-k jelentek meg a Greenliant portfóliójában
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Objektívek topikja
Hirdetés
-
PROHARDVER!
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peterhappy
őstag
Sziasztok,
Még nem szeretnék vádaskodni, próbálok jóhiszemű (naív) lenni.
43.000 forintért vásároltam egy használt készüléket. A gyors üzletkötés során nem volt lehetőségem a telefont a lehető legalaposabban megvizsgálni (az én hibámból, mert ment a vonatom), de szóban abban maradtunk, hogy jelentkezem. Másnap reggel, nappali fény mellett látszott csak igazán, hogy sárgás a kijelző. Jeleztem az eladó felé a problémát, meglepve vette tudomásul, azt ígérte segít, majd mellékelt pár mobilszerviz elérhetőséget. Mindtől bekértem árajánlatot kijelzőcserére, a legolcsóbb is közel húszezer forintot jelentene, tehát gazdaságosan nem lenne javítható (és talán értelme sem lenne). Ezen a ponton beértem volna némi "kárpótlással" is, a vételár egy részének visszafizetésével és (sajnos?) erre céloztam privát üzenetben is (teljesen kulturált és korrekt módon).
Ezt követően hiába küldtem át a különböző, általa megadott szervizektől kapott árajánlatokat, az eladó eltűnt, azóta nem lépett be, nem reagált. Szeretném azt hinni, hogy csak nem került számítógép elé az elmúlt napokban, de sajnos ezt azért nem tartom túl valószínűnek.A nagyobbik gond az, hogy a készülék telefonálás közben recseg. Nem nagyon, de azért recseg. A kijelzőproblémával még együtt tudnék élni, valószínűleg ezzel is, de a kettő együtt már sok. Szerettem volna "visszacsinálni" az ügyletet, élni az itt megszokott (és szóban megbeszélt) háromnapos próbagaranciával, felajánlottam, hogy én viszem el hozzá a készüléket, de semmi reakció, a legutolsó általa írt levél óta 8 nap telt el.
Személyesen kimondottan tisztességes, korrekt srácnak tűnt, ezért szeretném azt hinni, hogy csak közbejött valami, de... de nem hiszem.
Mit tehetek ilyenkor? Van mibe kapaszkodnom? Sem e-mail címem, sem telefonszámom, csak a privát üzenetek...
Előre is köszönöm a segítséget, a tanácsokat.
(tudom, hogy hülye voltam hogy nem kértem telefonszámot és hogy nem tudtam tüzetesebben megvizsgálni a helyszinen a telefont, tisztában vagyok vele, hogy hibáztam...)
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- No Man's Sky: Orbital - Új év, új frissítés
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Politika
- További aktív témák...
- G.Skill 48 GB DDR5-7200 (2x 24 GB) 8400 + Alphacool ddr5 ram modul
- Macbook Pro 16" 2019 i9-9980H 64GB 1024GB AMD Radeon Graphics 5500M 8GB 3K Retina
- Asus G15 Zephyrus RTX 3070 15,6 4k 165HZ Ryzen9-5900HS 16gb ram 1TB ssd win11
- Újszerű iPad Air 3 2019 64GB Space Gray Cellular US-5016
- Dell XPS Precision 5530 i7-8850H 4.3GHz 16GB 512GB Nvidia Quadro P2000 (1650Ti) 4K IPS TouchScreen!